قلاب آویز پلاستیکی چسبی برند ونکو طرح گل و سنگ

ناموجود

برند:

کد کالا:
20941100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس پلاستیک
  • طرح گل و سنگ
  • ابعاد ۲*۸٫۵ سانتی متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قلاب آویز پلاستیکی چسبی برند ونکو طرح گل و سنگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 300 گرم
مدل

flower&stone

ابعاد

8.5×2 سانتی متر

سایر توضیحات

دارای چسب جهت نصب قابل استفاده در تمام سطوح به سادگی کاغذ روی برچسب را برداشته و نصب می شود

وزن

10 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی آویز چسبی طرح گل و سنگ

آویز گل و سنگ یکی از آویزهای سری Static-Loc برند آلمانی ونکو می باشد. ونکو یکی از کامل ترین مجموعه های آویزها را در میان تولیدکنندگان آلمانی دارد. آویزهای ونکو از کیفیت، کارایی و ماندگاری بسیار بالایی برخوردارند و به دلیل عملکرد مناسبشان محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان دارند. آویز آلمانی گل و زنگ از یک صفحه دایره ای شکل به قطر ۸٫۵ سانتی متر تشکیل شده که بر روی آن قلاب آویزی از جنس پلاستیک شفاف قرار دارد. روی این صفحه تصویری از گل های زردی که بر روی سنگ قرار دارند، نقش بسته است. تصویر این گل و سنگ بر روی برکه آب جلوی آن انعکاس یافته است. این تصویر زیبا و جذاب نمای خاص و متفاوتی به این آویز خارجی بخشیده است.

در مقابل آویزهای دیواری متداول که اغلب آویزهایی ساده و معمولی هستند، آویز دیواری ونکو محصولی جذاب و منحصر به فرد است. این آویز دیواری بر روی سطوح صافی چون کاشی، سرامیک، شیشه یا آینه قابل نصب می باشد. کافیست روکش پشت صفحه دایره ای را جدا کرده و آویز را با کمی فشار بر روی سطح موردنظر قرار دهید. بهتر است سطح، پیش از نصب آویز تمیز شود. این آویز چسبی خارجی را می توانید بلافاصله پس از نصب استفاده کنید. از این آویز می توان برای آویزان کردن حوله، لباس، کلید، کیف و… در حمام، سرویس بهداشتی یا حتی آشپزخانه استفاد کنید. آویز گل و سنگ تحمل وزنی بالایی داشته و به خوبی در مکان خود ثابت می ماند. یکی از ویژگی های خاص آویزهای Static-Loc ونکو قابلیت جابه جایی آن هاست. در صورت لزوم می توانید این آویز را از سطح جدا کرده و در مکان دیگری نصب کنید، بدون آنکه اثری بر روی سطح قبلی باقی بماند.

محصولات منتخب