گیره آویز پلاستیکی چسبی آبی براق مدل Piceno Blau برند ونکو

ناموجود

برند:

کد کالا:
4466520100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس پلاستیک
  • رنگ آبی
  • بسته ۲ عددی
  • ابعاد ۳٫۵*۲٫۸*۶٫۵ سانتی متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیره آویز پلاستیکی چسبی آبی براق مدل Piceno Blau برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 50 گرم
مدل

آویز چسبی Piceno Blau

ابعاد

سانتی متر 15.5 x 9.5 x 3

جنس

پلاستیک بادوام

چسبی

رنگ

آبی شیشه ای

سایر توضیحات

سنگین و باکیفیت بصورت چسب دوطرفه برای نصب دارای 2 آویز در هر بسته بندی

طرح

دیواری

مناسب برای

سرویس بهداشتی ، حمام و آشپزخانه حوله و دستگیره پارچه ای

وزن

۱۸ گرم

معرفی آویز چسبی Piceno Blau

آویز چسبی Piceno محصولی زیبا و کارامد از کلکسیون متنوع آویزهای شرکت آلمانی ونکو می باشد. ونکو که بیش از ۵۰ سال است که در صنعت لوازم خانگی فعالیت می کند، تجربه زیادی در طراحی و تولید انواع آویزها دارد. برخی از آویزهای این شرکت دارای گواهی ثبت اختراع هستند و از فناوری منحصر به این شرکت استفاده می کنند. دنیای آویزها دنیایی گسترده و متنوع است. این ابزارهای ضروری و بسیار کاربردی از نظر ابعاد، جنس، نوع اتصال و تعداد قلاب ها با یکدیگر متفاوتند. ساده ترین و پراستفاده ترین نوع آویزها، آویزهای چسبی مانند آویز Piceno هستند. در این آویزها از چسب به عنوان اتصال دهنده آویز و سطح استفاده می شود. بسته آویز چسبی شامل دو عدد آویز کوچک آبی رنگ است.

این آویزها از پلاستیک بسیار مقاوم و باکیفیت ساخته شده و سازگاری بالایی با شرایط محیطی مختلف دارند. می توانید بدون نگرانی از افت کیفیت و یا آسیب، از این آویز خارجی در مکان های مختلف اعم از حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، اتاق خواب، محل کار و… استفاده کنید. آویزهای Piceno از نوع آویزهای چسبی بوده و روی هر نوع سطحی قابل نصب می باشند. از این ابزار کوچک و کاربردی می توان برای آویزان کردن حوله، دستمال، لباس، کلید، کیف پول و… استفاده کنید. رنگ آبی زیبای این آویز در صورت هماهنگی و تطابق با سایر وسایل محیط می تواند آن را به عنصری تزیینی و بخشی از دکوراسیون آن محیط تبدیل کند. استفاده از آویزهای چسبی مانند آویز آلمانی Piceno این مزیت را به دنبال دارد که برای آویزان کردن وسایل کوچک و موردنیاز خود مجبور به سوراخ کردن دیوار و تحمل دردسرهای ناشی از آن نخواهید بود.

محصولات منتخب