آویز چوبی مشکی با گیره پلاستیکی چسبی 4 شاخه طرح قلب از برند ونکو

ناموجود

برند:

کد کالا:
4369945100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس پلاستیک
  • دارای ۴ قلاب
  • ابعاد ۲*۲۸*۱۲ سانتی متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آویز چوبی مشکی با گیره پلاستیکی چسبی 4 شاخه طرح قلب از برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 120 گرم
مدل

4 Crochets Coeur

ابعاد

2×17.5×30 سانتی متر

سایر توضیحات

دارای 4 آویز جهت استفاده بصورت چسب دوطرفه برای نصب قابل استفاده در تمام سطوح به سادگی کاغذ روی برچسب را برداشته و نصب می شود

مناسب برای

سرویس بهداشتی ، حمام و آشپزخانه حوله و دستگیره پارچه ای

وزن

۴۱ گرم

جنس

پلاستیک با کیفیت

معرفی آویز چسبی(۴شاخه) Crochets Coeur

آویز ۴ شاخه Coeur محصول برند آلمانی ونکو می باشد. این آویز از یک صفحه ۲۸ در ۱۲ سانتی متری تشکیل شده که روی آن ۴ قلاب آویز قرار دارد. روی صفحه ی این آویز تصویری از یک قطعه چوب که یک قلب در میان آن برش داده شده است، نقش بسته است. نام Coeur یا قلب که بر روی این مدل از آویزهای دیواری ونکو گذاشته شده است به دلیل همین طرح است. ۴ قلاب آویزی که روی این صفحه قرار دارند از پلاستیک بسیار باکیفیت و شفاف ساخته شده اند به طوری که خللی بر تصویر زیرین وارد نمی کنند. این تصویر زیبا و به رنگ چوب با بسیاری از فضاهای خانه همخوانی دارد. همخوانی و تطابقی که می تواند به زیباتر شدن محیط کمک کند. بنابراین به آویز Coeur نه تنها به عنوان یک وسیله کاربردی بلکه باید به عنوان یک عضو دکوراتیو نیز نگریست.

در قسمت زیرین صفحه ی این آویز یک روکش قرار دارد که باید هنگام نصب آویز، آن را جدا نمود. به یاد داشته باشید، سطحی را که قرار است آویز روی آن نصب شود، پیش از نصب تمیز کنید. پس از جدا کردن روکش و قرار دادن آویز روی آن، کافیست با دست کمی بر روی قسمت های مختلف صفحه فشار بیاورید. از این آویز خارجی می توانید بلافاصله پس از نصب استفاده کنید. وسایل شخصی متعددی در منزل وجود دارد که نیاز به آویزان کردن دارند. از حوله ها گرفته تا وسایل کوچکی چون کلید و سوییچ را می توان بر روی این آویز ۴ شاخه خارجی آویزان نمود. آویز Coeur بر روی هر سطح صاف و همواری چون کاشی، شیشه، لمینت و … قابل نصب است. در صورت نیاز می توانید بدون نگرانی از باقی ماندن اثری روی سطح، این آویز دیواری را جدا کرده و مکان آن را تغییر دهید.

محصولات منتخب