گیره آویز پلاستیکی چسبی سفید مدل Wall Hooks برند ونکو

ناموجود

برند:

کد کالا:
4412010100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس پلاستیک ABS
  • رنگ سفید
  • بسته دو عددی آویز چسبی
  • ابعاد ۲*۵*۳٫۵ سانتی متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیره آویز پلاستیکی چسبی سفید مدل Wall Hooks برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 50 گرم
مدل

Wall Hooks

ابعاد

2.2×9.5×15.5 سانتی متر

تعداد

2 عدد در هر بسته(یک جفت)

وزن

۱۸ گرم

جنس

پلاستیک

معرفی آویز گیره ای چسبی Wall Hooks

آویز گیره ای Clamp محصولی باکیفیت و کاربردی از برند آلمانی ونکو می باشد. ونکو طیف گسترده ای از آویزهای مختلف شامل آویزهای چسبی، مکشی، استاتیک، گیره ای و… را تولید و عرضه می کند. آویزهای گیره ای یکی از آویزهای خاص و متفاوت این برند محبوب آلمانی هستند. بسته آویز گیره ای Clamp شامل دو عدد آویز چسبی است. مساحت هر آویز ۳٫۵ در ۵ سانتی متر می باشد. آویزهای چسبی متداولی که در بازار وجود دارد، معمولا دارای یک قلاب برای آویزان شدن وسایل مختلف هستند. اما آویز آلمانی Clamp به صورت گیره طراحی شده است. از این گیره می توان برای آویزان کردن وسایل مختلف به ویژه منسوجات استفاده نمود. انواع دستمال ها و سفره های پارچه ای و حوله ها را می توان توسط این آویز گیره ای خارجی بر روی دیوار آویزان نمود.

بسیاری از این منسوجات به راحتی روی آویزهای دیواری به خصوص آویزهای کوچک آویزان نمی شوند مگر آن که حلقه ای کوچک در گوشه ای از آن ها برای این منظور وجود داشته باشد. آویزهای گیره ای ونکو این مشکل را بر طرف ساخته است. برای همه وسایل پارچه ای خود می توانید از این گیره کاربردی استفاده کنید. این آویز خارجی به وسیله چسب به طح مورد نظر متصل می شود. ونکو برای ساخت این بسته دو عددی آویز از پلاستیک مقاوم و مستحکم ABS استفاده کرده است. ماده ای بادوام که قابلیت تحمل شرایط محیطی مختلف از جمله شرایط مرطوب را داراست. بنابراین می توان از این گیره در نواحی مرطوبی چون حمام یا سرویس بهداشتی نیز استفاده نمود. این آویز گیره ای رنگی سفید دارد و بنابراین به راحتی با محیط های مختلف هماهنگ می شود.

محصولات منتخب