آویز استیل با روکش پلاستیکی گیره دار ونکو

ناموجود

برند:

کد کالا:
4435010100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس استیل و پلاستیک
  • بسته ۴ عددی گیره
  • ابعاد ۵٫۳*۱*۱٫۷ سانتی متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آویز استیل با روکش پلاستیکی گیره دار ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 100 گرم
مدل

آویز گیره دار Klemm-Ösen

ابعاد

سانتی متر 5.3 x 1.7 x 1

تعداد

4 عدد در هر بسته

جنس

سیم فولادی با روکش پلاستیک

چسبی

X

رنگ

رنگارنگ

سایر توضیحات

مجموعه 4 تایی آویز گیره دار دارای 4 آویز در هر بسته بندی

طرح

دیواری

مناسب برای

سرویس بهداشتی ، حمام و آشپزخانه حوله و دستگیره پارچه ای

وزن

۹ گرم

معرفی آویز گیره دار Klemm-Ösen

آویز گیره دار Klemm-Ösen محصولی بسیار کاربردی از مجموعه آویزهای برند آلمانی ونکو می باشد. ونکو که سابقه ای چند ده ساله در صنعت لوازم خانگی دارد، کلکسیون بی نظیر و متنوعی از آویزهای مختلف شامل آویزهای چسبی، مگنتی، استاتیک و گیره دار را تولید و عرضه کرده است. هر کدام از این آویزها پاسخگوی بخشی از نیازهای مصرف کنندگان هستند. آویز گیره دار Klemm-Ösen کاربردهای گسترده ای در خانه دارد. ونکو این مدل از آویزهای خود را برای آویزان کردن آسان منسوجات مختلف طراحی و تولید کرده است. بسیاری از منسوجات از جمله دستمال های پارچه ای، حوله ها و… را به سختی می توان روی برخی آویزها به ویژه آویزهای کوچک آویزان کرد. در بسیاری از این منسوجان حلقه یا بخشی برای آویزان کردن راحت تر آن ها وجود ندارد.

گیره خارجی Klemm-Ösen این مشکل را برطرف کرده است. این آویز از دو بخش تشکیل شده است. یک بخش پلاستیکی که در واقع شبیه سیمی حلقوی است و به یک گیره فلزی متصل است. در تولید این آویز گیره دار خارجی از پلاستیک، استیل و فلز گالوانیزه شده استفاده شده است. از این رو دارای دوام و ماندگاری بالایی می باشد. منسوجات و پارچه های مختلف را می توان به گیره فلزی این آویز متصل نمود. سپس آن ها را توسط حلقه پلاستیکی بر روی آویزهای دیواری مختلف آویزان کرد. با استفاده از آویز گیره دار ونکو به راحتی و به سرعت می توان انواع مختلف پارچه ها را آویزان کرد. این آویز گیره دار در بسته های ۴ عددی در رنگ های مختلف آبی، زرد، قرمز و سبز ارائه می شود. ابعاد هر گیره، ۱٫۷ در ۱ در ۵٫۳ سانتی متر می باشد.

محصولات منتخب