آینه آرایشی برند ونکو مدل Pistoia با بزرگنمایی 3 برابر

250,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
20598100

ویژگی های محصول

  • برند ونکو آلمان
  • قطر ۱۴٫۵سانتیمتر
  • ارتفاع ۳ سانتی متر
  • بزرگنمایی ۳ برابر
  • جنس قاب پلاستیک
  • وزن ۱۵۰ گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آینه آرایشی برند ونکو مدل Pistoia با بزرگنمایی 3 برابر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 1100 گرم
مدل

آیینه Pistoia

ابعاد

سانتی متر 19 x 3.8 x 19

سایر توضیحات

• دارای آینه با بزرگنمایی 3 برابر • دارای پایه نگهدارنده رومیزی

وزن

500 گرم

جنس

پلاستیک

شکل آینه

دایره

کاربرد

روزمره

معرفی آینه Pistoia برند ونکو

از آینه‌ی کوچک فوق می‌توان به صورت دیواری و حتی دستی استفاده کرد. این محصول سایز بزرگی نداشته و وزن کم آن موجب شده تا بتوان به راحتی آن را روی دیوار چسباند. برای نصب این آینه روی دیوار یک مکنده‌ی هوا در پشت آینه قرار گرفته است که با کمی فشار دادن می‌توانید آینه را در محل مورد نظر نصب کنید. صفحه‌ی این آینه ساختاری شیشه‌ای دارد و بخش پشتی آن جیوه‌اندود شده است. این موضوع موجب شده تا آینه شفافیت بالایی پیدا کند و تمیز کردن آن نیز به راحتی انجام گیرد. مواد به کار رفته در ساخت این محصول مقاومت بالایی دربرابر رطوبت دارند از این‌رو می‌توانید از آن‌ در مکان‌های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنید. این محصول را شرکت «ونکو» تولید می‌کند که از تجربه‌ی بالایی برخوردار است. این محصول تحت عنوان مدل «Pistoia» به بازار عرضه می‌شود.

آینه Pistoia ونکو با وزن ۱۵۰ گرم است. قاب آینه به شکل دایره است که دارای فنجان بادکش نگهدارنده دیواری است که باعث می شود آن را به راحتی به دیوار بچسبانیم و هم بصورت دستی از آن استفاده کنیم. جنس آن از استیل ضد زنگ است. دارای قابلیت بزرگمایی تا ۳ برابر می باشد. این آینه قطر ۱۴٫۵ و ارتفاع ۳ سانتی متر دارد.

از آینه ‌ی کوچک فوق می‌توان به صورت دیواری و حتی دستی استفاده کرد. این محصول سایز بزرگی نداشته و وزن کم آن موجب شده تا بتوان به راحتی آن را روی دیوار چسباند. برای نصب این آینه روی دیوار یک مکنده‌ی هوا در پشت آینه قرار گرفته است که با کمی فشار دادن می‌توانید آینه را در محل مورد نظر نصب کنید. صفحه‌ی این آینه ساختاری شیشه‌ای دارد و بخش پشتی آن جیوه‌اندود شده است. این موضوع موجب شده تا آینه شفافیت بالایی پیدا کند و تمیز کردن آن نیز به راحتی انجام گیرد. مواد به کار رفته در ساخت این محصول مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند از این‌رو می‌توانید از آن‌ در مکان‌های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنید. این محصول را شرکت «ونکو» تولید می‌کند که از تجربه‌ی بالایی برخوردار است. این محصول تحت عنوان مدل Pistoia به بازار عرضه می‌شود.

محصولات منتخب