آینه آرایشی سفید مکشی مدل easy mirror برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
5098116886

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • وزن ۲۰۴ گرم
  • جنس پلاستیک (پلی استایرن)
  • بزرگنمایی ۵ برابر
  • ابعاد 15.5×3.5×15.5 سانتیمتر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آینه آرایشی سفید مکشی مدل easy mirror برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

easy mirror

ابعاد

15.85×11.81×3.94 سانتیمتر

رنگ

سفید

سایر مشخصات

یک آینه آرایشی زیبا از جنس پلی استایرن ساخته شده است. دارای فنجان های مکش قوی برای قرارگیری آسان قطر 15.3 سانتی متر بزرگنمایی 5 برابر ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

شکل آینه

دایره

قاب آینه

دایره

وزن

۲۰۴ گرم

جنس

پلاستیک (پلی استایرن)

معرفی آینه مدل easy mirror

آینه آرایشی مدل easy mirror بسیار زیبا از جنس پلاستیک (پلی استایرن) با کیفیت بالا ساخته شده است این آرایش قدرت بزرگنمایی تا ۵ برابر را دارد و برای آرایش با دقت بالا بسیار مناسب می باشد است آینه وضوح تصویر خوبی دارد پشت آینه با جیوه اندود شده است و از کیفت بالایی برخوردار است با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهد آینه آلمانی به شکل دایره بوده و قاب آن شاف می باشد این قاب از استحکام بالایی برخوردار است و به خوبی آینه را در خود جای می دهد. آینه خارجی طراحی منحصر به فردی دارد و به صورت دیواری طراحی شده است پشت آینه فنجان های مکشی قرار دارد که به شما کمک می کند تا آینه را روی سطح کار نصب کنید. این فنجان های مکشی از قدرت مکش بالایی برخوردار می باشند و باعث ثابت ماندن آینه روی سطح کار می شوند.

آینه خارجی در صورت کثیف شدن به راحتی با دستمال مرطوب تمیز می شود. ابعاد آینه فضای زیادی را اشغال نمی کند و به صورت کم جا و کوچک و سبک می باشد و برای خانم ها بسیار مناسب و کاربردی می باشد. آینه آلمانی برای میکاپ مناسب بوده و به کمک آن می توانید جزئیات صورت خودتون رو تا ۵ برابر بزگتر ببینید و هیچ نقطه ای رو از دست ندید آینه آلمانی تصویر شما را واضح، طبیعی و بی نقص نشان می دهد. آینه آلمانی تولید شرکت کلین ولکه می باشد و از مرغوبترین مواد ساخته شده است این آینه نسبت به کیفیت و کاربردی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. از این آینه می توانید در مکان های مختلف یا هرجای دیگر حتی در مسافرت ها استفاده کنید.

محصولات منتخب