آینه آرایشی مدل ایزی میرور حلقه آبی برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
5098748886

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • وزن ۲۰۴ گرم
  • جنس پلاستیک (پلی استایرن)
  • بزرگنمایی ۵ برابر
  • ابعاد ۱۵٫۵x3.5×15.5 سانتیمتر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آینه آرایشی مدل ایزی میرور حلقه آبی برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

easy mirror

ابعاد

15.85×11.81×3.94 سانتیمتر

رنگ

آبی

سایر توضیحات

یک آینه آرایشی زیبا از جنس پلی استایرن ساخته شده است. دارای فنجان های مکش قوی برای قرارگیری آسان قطر 15.3 سانتی متر بزرگنمایی 5 برابر ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

شکل آینه

دایره

قاب آینه

دایره

وزن

۲۰۴ گرم

جنس

پلاستیک (پلی استایرن)

معرفی آینه مدل ایزی میرور حلقه آبی

آینه مدل easy mirror تولید شرکت کلین ولکه آلمان و از جنس پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است. این آینه برای انجام میکاپ و اصلاح صورت مناسب می باشد آینه آلمانی دارای بزرگنمایی ۵ برابر بوده و برای دیدن جزئیات بیشتر صورت بسیار مناسب است و به شما کمک می کند تا کوچک ترین ایراد آرایشی از دید شما پنهان نماند. وسیله ای بسیار کاربردی برای افراد سالمند و کسانی که محدودیت دید دارند، همچنین برای انجام کارهای دقیق مثل کشیدن خط چشم یا اصلاح خط ریش و … بسیار مناسب می باشد. آینه خارجی وزن سبکی داشته و به صورت کم جا و کوچک طراحی شده است وزن سبک آینه جا به جایی را هنگام استفاده برای شما آسان می کند.

در پشت آینه فنجان های مکشی طراحی شده است که می توانید به کمک آن آینه را روی سطح کار نصب کنید برای ایستادگی بهتر آینه بهتر است آن را روی سطح صاف قرار دهید فنجان های مکشی روی سطح ناصاف نمی چسبد. آینه خارجی شکل دایره ای دارد و قاب آن به خوبی آینه را در خود جای می دهد رنگ قاب آینه آرایشی آبی بوده و زیبای آن را دوچندان کرده است. قاب آینه استحکام بالایی دارد با گذشت زمان رنگ و حالت ان تغییر نمی کند. این آینه آرایشی برای استفاده روزمره مناسب می باشد. آینه آرایشی خارجی از بهترین مواد ساخته شده و یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت کلین ولکه آلمان است. فنجان های مکشی آینه قدرت مکش فوق العاده بالایی دارد که باعث سهولت در نصب و استفاده می شود. از این آینه آرایشی می توانید در خانه و یا سفر استفاده کنید.

محصولات منتخب