آینه آرایشی گرد ساده مدل easy mirror برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
5098766886

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • وزن ۲۰۴ گرم
  • جنس پلاستیک (پلی استایرن)
  • بزرگنمایی ۵ برابر
  • ابعاد ۱۵٫۵x3.5×15.5 سانتیمتر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آینه آرایشی گرد ساده مدل easy mirror برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

easy mirror

ابعاد

15.85×11.81×3.94 سانتیمتر

رنگ

آبی روشن

سایر توضیحات

یک آینه آرایشی زیبا از جنس پلی استایرن ساخته شده است. دارای فنجان های مکش قوی برای قرارگیری آسان قطر 15.3 سانتی متر بزرگنمایی 5 برابر ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

شکل آینه

دایره

قاب آینه

دایره

وزن

۲۰۴ گرم

جنس

پلاستیک (پلی استایرن)

معرفی آینه مدل easy mirror

آینه ها در طرح های متنوع و توسط برند های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. شرکت کلین ولکه یکی از شرکت های تولید کننده آینه می باشد که محصولات خود را با بالاترین کیفیت تولید کرده است. آینه آرایشی مدل easy mirror یکی از نمونه کارهای شرکت کلین ولکه آلمان می باشد که توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند. آینه آلمانی کیفیت تصویر خوبی دارد بزرگنمایی آن ۵ برابر بوده برای اصلاح و آرایش مناسب می باشد این آینه با بزرگنمایی که دارد جزئیات صورت را به خوبی نشان می دهد و برای استفاده افراد سالمند و کسانی که محدودیت دید دارند مناسب می باشد. آینه خارجی علاوه بر کارایی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

از آینه آلمانی می توانید به صورت دیواری استفاده کنید فنجان های مکشی طراحی شده در پشت آینه نصب را برای شما آسان می کند آینه با فشار کم دست به دیوار نصب می شود. قدرت مکش این فنجان ها بالا بوده و آینه را ثابت نگه می دارد. از جمله ویژگی های یک آینه آرایشی که حتما باید قبل از خرید به آن دقت کنید کیفیت آن است. باید دقت کنید که قاب آینه با کیفیت باشد و سطح آینه دارای موج و تاب نباشد. قاب آینه آلمانی استحکام بالایی دارد و از جنس پلاستیک (پلی استایرن) می باشد. همچنین سطح خود آینه صاف بوده و وضوح تصویر خوبی دارد و پشت آن کاملا با جیوه اندود شده است. آینه آلمانی ابعاد مناسبی دارد و تا حد امکان کم جا و جمع و جور طراحی شده است تا فضای زیادی را روی میز آرایشتان اشغال نکند. این آینه آرایشی بزرگنمایی کاملا واضح و شفاف دارد و تمام جزئیات چهره را نشان دهد. از آینه آلمانی می توانید در آرایشگاه ها نیز استفاده کنید.

محصولات منتخب