ادویه ساب دستی مدل Moulin رنگ بنفش برند متالتکس

ناموجود

برند:

کد کالا:
24281421

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت متالتکس
  • برند سوئیسی
  • وزن ۱۵۰ گرم
  • جنس پلاستیک
  • رنگ بنفش
  • ابعاد ۱۰*۶*۶ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادویه ساب دستی مدل Moulin رنگ بنفش برند متالتکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Purple Moulin

ابعاد

10x6x6 سانتی متر

رنگ

بنفش

سایر مشخصات

مناسب برای آسیاب کردن نمک،فلفل و سایر ادویه ها برند سوییسی متالتکس

وزن

150 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی ادویه ساب دستی بنفش مدل Moulin

ادویه ساب مدل Purple Moulin از پلاستیک با کیفیت بالا و به شکل استوانه ای ساخته شده است. ادویه ساب های شرکت متالتکس طراحی مدرن و منحصر به فردی دارند و طرح و رنگ زیبای این ادویه ساب ها برای استفاده در آشپزخانه و روی میز بسیار مناسب است. این اویه ساب یک وسیله ایده آل برای استفاده روزانه است.مواد پلاستیکی به کار رفته در این ادویه ساب با پلاستیک های معمولی متفاوت می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است . ادویه ساب های شرکت متالتکس طرح، رنگ و جنس های متنوع ای دارند که می توانید هر کدام را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. کار با این ادویه ساب آسان بوده، فقط کافیه سر ادویه ساب را باز کنید و نمک و فلفل را در مخزن بریزید سپس ادویه سال را بچرخانید.

سنگ ادویه ساب سوئیسی استحکام و ماندگاری بالایی دارد و با گذشته زمان کند نمی شود. ادویه ساب متالتکس مناسب برای خرد کردن تخم گشنیز، دانه خردل،فلفل، فلفل سفید، فلفل سیاه ونمک دریایی و… است. برای تمیز کردن این ادویه ساب می توانید از دستمال مرطوب استفاده کنید و یا آن را در ماشین ظرفشویی قرار دهید. برای این کار در پوش ادویه ساب سوئیسی را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا درب ادویه ساب باز شود باید یک دستمال مرطوب داخل مخزن ادویه ساب را تمیز کنید و بعد از خشک کردن دوباره درب ادویه ساب را ببندید. از این وسیله زیبا می توانید در رستوران ها، کافه ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب