سبد ارگانایزر پلاستیکی مدل Easy Box red برند کلین ولکه

250,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5092466060

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • جنس پلاستیک
  • رنگ قرمز
  • وزن ۲۴۰ گرم
  • ابعاد ۵*۱۲*۱۵ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سبد ارگانایزر پلاستیکی مدل Easy Box red برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد

15x12x5.3 سانتی متر

رنگ

قرمز

سایر مشخصات

ارگانایزر کشویی مناسب جهت قرارگیری وسایل کوچک ساخت شرکت Kleine Wolke آلمان

وزن

240 گرم

جنس

پلاستیک (پلی استیرول)

ارگانایزر پلاستیکی Easy Box red

هنگامی که صحبت از نظم بخشیدن به محیط خانه و یا حتی محل کار به میان می آید، هیچ چیز به اندازه وجود ارگانایزرها ضروری به نظر نمی رسد. یکی از مطرح ترین برندهای تولیدکننده ارگانایزر و نگهدارنده، برند کلین ولکه آلمان می باشد. کلین ولکه دهه هاست که در زمینه تولید لوازم و اکسسوری های خانه فعالیت می کند و نامی آشنا در این صنعت به شمار می رود. طیف وسیعی از ارگانایزرها در ابعاد، جنس و رنگ های مختلف را می توانید در کلکسیون ارگانایزرهای کلین ولکه بیابید. ارگانایزرهای پلاستیکی Easy Box یکی از محصولات این کلکسیون است. ارگانایزر Easy Box از جنس پلی استیرول (پلی استایرن) باکیفیت و در ابعاد ۱۲ در ۱۵ سانتی متر با ارتفاع حدود ۵ سانتی متر ساخته شده است. ابعاد مناسب این مدل از ارگانایزرهای کلین ولکه به شما در نظم بخشیدن به وسایلتان کمک می کند، بدون آن که فضای زیادی را اشغال کند.

از این ارگانایزر کوچک و کاربردی می توان برای قرار دادن وسایل کوچکی مانند لوازم بهداشتی و آرایشی استفاده نمود. از سوی دیگر ارگانایزرهای Easy Box را می توان به تعداد دلخواه بدون نگرانی از سرخوردن، روی یکدیگر به صورت عمودی قرار داد. با توجه به آن که درب این ارگانایزرها به صورت کشویی باز می شود، قرارگیری آن ها روی هم، ممانعتی برای قرار دادن وسایل ایجاد نمی کند. جنس پلاستیکی این ارگانایزرها، آن ها را به نگهدارنده ای مناسب در مکان های مرطوب مانند حمام یا سرویس بهداشتی تبدیل کرده است. رنگ قرمز ارگانایزر Easy Box Red، می تواند جان تازه ای به فضای یکنواخت اتاق و یا حمام شما ببخشد.

محصولات منتخب