استند دستمال رومیزی مشکی برند ایکیا Ikea

ناموجود

برند:

کد کالا:
80045448

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس بدنه پلی پروپیلن
  • جنس سیم فولاد ضدزنگ
  • جنس توپک آلومینیوم
  • رنگ مشکی
  • ابعاد ۵*۲۲*۲۲ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استند دستمال رومیزی مشکی برند ایکیا Ikea”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 300 گرم
ابعاد 22.5 × 22.5 × 5 سانتیمتر
جنس

پایه: پلی پروپیلن, توپک: آلومینیوم, سیم:فولادضدزنگ

سایر مشخصات

ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا, مناسببرای استفاده روی میز و کابینت و سفره

معرفی استند دستمال رومیزی مشکی ایکیا Ikea

دستمال سفره ها نه تنها وسایل جانبی کاربردی برای میز پذیرایی هستند بلکه وسایلی تزیینی نیز محسوب می شوند. برخی از افراد دوست دارند وسایل را در جای مشخص خود قرار دهند، بنابراین نباید از نگهدارنده های دستمال غافل شد. این نگهدارنده ها می توانند چوبی، فلزی و یا پلاستیکی باشند و به صورت ایستاده یا افقی طراحی شده باشند. تولید کنندگان لوازم خانگی سعی می کنند هر ساله انواع مختلفی از این نگهدارنده ها در طرح و شکل های متنوع را طراحی و روانه بازار کنند. برند سوئدی ایکیا یکی از این تولیدکنندگان می باشد که همواره با تولید محصولاتی با طراحی مدرن و منحصر به فرد توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. محصولات ایکیا در کنار طراحی زیبا از کیفیت و قیمت مناسبی نیز برخوردارند. نگهدارنده دستمال KNYCK یکی از نگهدارنده های زیبا و کاربردی این برند معتبر می باشد. این نگهدارنده دستمال از یک بدنه با سطح رویی گود و چهار پایه کوچک تشکیل شده است. این بدنه از پلی پروپیلن بسیار باکیفیت و به رنگ مشکی ساخته شده است.

بدنه این نگهدانده دستمال خارجی ارتفاع ۵ سانتی متری داشته و سطح مقطع آن ۲۲ در ۲۲ سانتی متر می باشد. این ابعاد برای قرار دادن دستمال های ۳۳ در ۳۳ و نیز ۴۰ در ۴۰ سانتی متری بسیار مناسب می باشد. در این نگهدارنده دستمال خارجی، برای نگهداشتن دستمال ها در جای خود، از یک گوی آلومینیومی استفاده شده که توسط سیمی از جنس فولاد ضدزنگ به بدنه اصلی متصل است. از این نگهدارنده دستمال می توانید در مجالس و مهمانی های رسمی و یا دورهمی های خانوادگی خود استفاده نمایید.

محصولات منتخب