استکان نعلبکی 12 پارچه (6 نفره) انگلیش هوم مدل گلدن گلس

ناموجود

برند:

کد کالا:
8680887186121

ویژگی های محصول

  • برند انگلیش هوم
  • ساخت کشور ترکیه
  • طرح طلایی بسیار لوکس
  • جنس شیشه باکیفیت
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استکان نعلبکی 12 پارچه (6 نفره) انگلیش هوم مدل گلدن گلس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

تعداد

6 فنجان و 6 نعلبکی

سایر مشخصات

– شستشو با دست و با اسفنج نرم
– غیر قابل شستشو با ماشین ظرفشویی

حجم فنجان

130 میلی لیتر

انگلیش هوم به عنوان یک برند معتبر جهانی  است و از معدود برندهایی که به فرهنگ مردم خاورمیانه آشنایی دارد، تلقی می‌شود. به همین دلیل دیدن استکان نعلبکی 6 نفره گلدن گلس انگلیش هوم که کاملا با فرهنگ و ساختار اجتماعی ایران سازگار است، عجیب نخواهد بود. استکان نعلبکی 6 نفره گلدن گلس انگلیش هوم یک پک کامل و زیباست که با بهترین قیمت، از یک برند اروپایی به دست‌تان می‌رسد.

بخش‌های طلایی این استکان نعلبکی 6 نفره گلدن گلس انگلیش هوم، کاملا شفاف و مقاوم هستند و می‌توانند بدون مشکل تا سال‌ها باقی بمانند. از سوی دیگر استکان نعلبکی 6 نفره گلدن گلس انگلیش هوم با 6 نعلبکی همراه است تا ضیافت چای شما، زیباتر از هر زمان دیگری باشد.

با استکان نعلبکی 6 نفره گلدن گلس انگلیش هوم می‌توانید یک پذیرایی خاص و شیک، برای عصرانه و یا چای بعد از ناهار داشته باشید. همچنین اگر مهمانان ویژه‌ای دارید و می‌خواهید با ظروف خاص و زیبایی از آنها پذیرایی کنید نیز، این ست استکان برایتان عالی و مناسب خواهد بود.

از سوی دیگر، وجود نعلبکی‌ها کمک می‌کند که بتوانید برای سرو خرما و شیرینی هم از این ست استفاده کنید. مواد به کار رفته در این ست چای خوری انگلیش هوم، کاملا درجه 1 و شفاف است. در نتیجه هیچ درز، حباب یا فرورفتگی را در این ظروف پیدا نخواهید کرد.

اگر به دنبال ظروف زیبا و جذاب هستید و یا اگر می‌خواهید یک هدیه خاص و منحصر به فرد را به دوستان و عزیزان‌تان بدهید، این ست 6 نفره را فراموش نکنید و آن‌را همین حالا در ژرمن کالا سفارش دهید. ژرمن کالا با تضمین اصالت و کیفیت، استکان نعلبکی 6 نفره گلدن گلس انگلیش هوم را به دست‌تان خواهد رساند. با ژرمن کالا، بهترین و اصیل‌ترین ظروف آشپزخانه و پذیرایی را به خانه ببرید. چرا که شما شایسته بهترین‌ها و با کیفیت‌ترین محصولات هستید.

محصولات منتخب