بسته 6 عددی برچسب کاشی مشکی طرح سنگ برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
4123139948

ویژگی های محصول

  • رنگ مشکی
  • برند کلین ولکه آلمانی
  • بسته 6 عددی
  • جنس پلاستیک pvc
  • ابعاد ۱۲*۱۱ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته 6 عددی برچسب کاشی مشکی طرح سنگ برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

sassolino

ابعاد

11×12 سانتیمتر

رنگ

مشکی

سایر مشخصات

بسته 6تایی مناسب برای هر سطح صاف سیستم مکش مولکولی قابل جدا شدن به آسانی قابل استفاده مجدد ساخت کلین ولکه آلمان

جنس

پلاستیک با کیفیت (PVC )

معرفی استیکر سنگ مشکی sassolino

استیکر Sassolino محصولی زیبا از کلکسیون استیکرهای شرکت آلمانی کلین ولکه می باشد. استفاده از استیکرها یکی از روش های مرسوم سال های اخیر برای تزیین کاشی ها و سرامیک بوده است. از این رو برند کلین ولکه دست به تولید انواع مختلفی از استیکرها در طرح و رنگ های متنوع زده است. استیکر Sassolino کلین ولکه همانطور که از نامش مشخص است به شکل سنگ طراحی شده است. چند سنگ کوچک که در کنار هم قرار گرفته و استیکری در ابعاد ۱۱ در ۱۲ سانتی متر را تشکیل داده اند. بر روی سطح زیرین این استیکر خارجی چند فنجان مکشی وجود دارد که اتصال دهنده استیکر به سطح هستند. مکش این فنجان های قدرتمند باعث تثبیت مکان استیکر می شود. برخلاف استیکرهای چسبی، جدا کردن استیکر Sassolino به آسانی انجام می شود و این عمل، اثری روی سطح ایجاد نمی کند.

می توانید این استیکر را به سهولت جدا کرده و در مکان دیگری نصب کنید. در تولید این استیکر خارجی از PVC استفاده شده و از نظر بهداشتی ایمن است. کلین ولکه این مدل از استیکرها را در بسته های ۶ تایی و در دو رنگ سفید و مشکی تولید کرده است. رنگ مشکی رنگی مناسب برای زمینه های عمدتا سفید حمام است. این رنگ را می توانید به سهولت با انواع رنگ ها و استایل ها هماهنگ کنید. از آن جا که مکانیزم اتصال استیکر آلمانی Sassolino از طریق فنجان های مکشی انجام می شود، می توان آن را روی هر سطح صاف و همواری از جمله آینه، کاشی، سرامیک و یا شیشه نصب کرد. کیفیت بالای مواد و روش ساخت این استیکر باعث ماندگاری و دوام بالای این استیکر زیبا شده است.

محصولات منتخب