بسته 6 عددی برچسب کاشی برند کلین ولکه طرح صدف

195,000 تومان

برند:

کد کالا:
sadaf

ویژگی های محصول

  • برند کلین ولکه آلمان
  • بسته 6 عددی
  • ابعاد 11.13 سانتی‌متری
  • قابلیت نظافت آسان
  • قابلیت اتصال به دیوار
  • جنس: پلاستیک مرغوب
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته 6 عددی برچسب کاشی برند کلین ولکه طرح صدف”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 40 گرم
ابعاد 13 × 11 سانتیمتر
مدل

muschel

رنگ

سفید, کرمی

جنس

پلاستیک باکیفیت (PVC)

ابعاد

13×11 سانتیمتر

سایر مشخصات

– برند کلین ولکه آلمانی
– مناسب جهت چساباندن به وان و حمام
– دارای بادکش برای اتصال به سطح
– قابلیت جداشدن و استفاده مجدد

معرفی استیکر muschel

استیکر Muschel محصول برند آلمانی کلین ولکه می باشد. این استیکر به شکل صدف طراحی شده و نام Muschel نیز به همین دلیل بر روی آن گذاشته شده است. این مدل از استیکرهای کلین ولکه توسط فنجان های مکشی قدرتمندی که در پشت آن قرار دارند به سطح متصل می شوند. این فنجان ها می توانند روی هر سطح صافی اعم از کاشی، سرامیک، آینه یا شیشه نصب شوند. استیکر خارجی Muschel می تواند به عنوان ابزاری برای تزیین این سطوح به کار گرفته شود. استفاده از استیکرهای کاشی روشی آسان، کم هزینه و موثر برای تغییر ظاهر و دکوراسیون فضای حمام، سرویس بهداشتی یا آشپزخانه است. علاوه بر این، این استیکرهای صدفی با توجه به بافت و نوعشان، در صورتی که بر روی کف وان یا حمام نصب شوند، می توانند از لغزندگی سطح بکاهند. طرح صدف همخوانی خوبی با محیط حمام دارد.

کلین ولکه استیکرهای صدفی خود را در رنگ های مختلفی از جمله کرم عرضه کرده است. رنگ کرم به سهولت با هر سطح و رنگی قابل ست کردن می باشد. استیکر صدفی Muschel از PVC در جه یک ساخته شده است. ماده ای ایمن که از استحکام و دوام بالایی برخوردار است. ابعادی این استیکر خارجی 13 در 11 سانتی متر بوده و در بسته های ۶ عددی عرضه می شود. با توجه به استفاده از سیستم مکشی، به راحتی می توان این استیکرها را جا به جا کرد. بدون آن که نگران باقی ماندن اثر بر روی سطح باشیم. استیکرها می توانند کودکان شما را به استفاده از حمام و حفظ بهداشت ترغیب کنند. اگر به دنبال یک استیکر زیبا و باکیفیت هستید، استیکر صدفی Muschel انتخابی ایده آل است.

محصولات منتخب