اسپری مرکبات و لیمو برند متالتکس

130,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
297500

ویژگی های محصول

  • برند متالتکس
  • ساخت کشور سوئد
  • جنس پلاستیک
  • وزن ۹۰ گرم
  • ابعاد ۱۰ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری مرکبات و لیمو برند متالتکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

جنس

پلاستیک

طول

10 سانتیمتر

وزن

90 گرم

سایر توضیحات

جهت پخش طعم و رایحه مرکبات روی خوراکی ساخت شرکت متالتکس سوئیس با قابلیت شست و شو

معرفی اسپری مرکبات متالتکس

آشپزهای حرفه ای اهمیت استفاده از آب مرکبات تازه را به خوبی می دانند. از آب مرکبات می توان برای طعم بخشیدن و معطر کردن سالاد، انواع سبزیجات و غذاهایی پروتوئینی مانند گوشت، ماهی و مرغ استفاده کرد. اما چطور آن را تهیه می کنیم؟ اغلب افراد برای هر بار استفاده از آب لیموی تازه، آن را می فشرند. روش خوبی است اما اگر مقدار آب لیمو بیش از نیاز ما باشد، با آن چه کنیم؟ نگهداری آن صرف نظر از اینکه دیگر تازگی خود را از دست می دهد، به دلیل عدم استفاده از نگهدارنده های شیمیایی در طولانی مدت امکان پذیر نیست. در اینجاست که داشتن یک اسپری مرکبات باکیفیت ضرورت می یابد. اسپری مرکبات و لیمو Spray Citrus، محصول شرکت سوییسی متالتکس است. متالتکس ۷۵ سال پیش در سوییس پایه گذاری شد و اکنون دارای ۴ شرکت تولید کننده در سه قاره مختلف است. تمرکز اصلی این شرکت بر تولید و طراحی لوازم باکیفیت خانه، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی است.

اسپری مرکبات متالتکس شامل یک عدد اسپری، یک پایه نگهدارنده و یک درپوش می شود. کار با این اسپری بسیار آسان و سریع است. کافیست نوک تیز اسپری را به صورت عمودی روی لیمو و یا دیگر مرکبات قرار داده سپس به آرامی آن را به چرخانید. حالا می توانید آب لیموی تازه را بر روی مواد غذایی تان اسپری کنید. با اسپری لیموی متالتکس می توانید تا آخرین قطره آب لیمو را بدون اینکه نیاز به فشردن آن باشد، اسپری کنید. برای استفاده در زمان های بعدی، می توانید مرکبات مورد نظر را همراه با اسپری درون یخچال قرار دهید و برای استفاده های بعدی نیز از آب لیموی تازه بهره ببرید. شستشوی این اسپری مرکبات سوییسی بسیار آسان است، با این حال می توانید از ماشین ظرف شویی نیز برای شستشوی آن استفاده کنید.

محصولات منتخب