بانکه و نگهدارنده ایکیا (مناسب مربا و عسل) مجموعه 3 عددی

ناموجود

برند:

کد کالا:
80466330

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت IKEA
  • برند سوئدی
  • جنس شیشه ای
  • بسته ۳ عددی
  • وزن بسته بندی ۶۷۰ گرم
  • ابعاد هر بانکه 9*7.5*7.5 سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت
(1 customer review)

برچسب ها

1 review for بانکه و نگهدارنده ایکیا (مناسب مربا و عسل) مجموعه 3 عددی

  1. 1370zandie

    دیگه موجود نمیشه؟

    • webadmin-site (خریدار محصول)

      دوست عزیز به محض موجود شدن اطلاع رسانی انجام میشه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

VINTER

وزن هر بانکه

225 گرم

گنجایش

130 میلی لیتر

جنس بدنه

شیشه

معرفی شیشه مربا و عسل ایکیا IKEA

ظرف مرباخوری یکی از ظروف پراستفاده هر خانه و آشپزخانه ای است. امروزه انواع مختلفی از این ظروف در بازار لوازم خانگی به فروش می رسد. جنس، ابعاد و نوع درب این ظروف متفاوت است و بسته به نیاز می توان از مدل های مختلف آن استفاده نمود. ظرف مرباخوری IKEA کد ۸۰۴۶۶۳۳۰ محصولی کارامد از برند ایکیاست. حتما ناکنون بارها نام این برند مشهور سوئدی را شنیده اید. ایکیا فعالیتش را ابتدا در سال ۱۹۴۳ و با فروش چند کالای ساده آغاز کرد. امروزه تنها در فروشگاه اینترنتی خود بیش از ۱۲ هزار محصول عرضه می کند. علاوه بر این، بیش از ۵۰۰ ایکیا در ده ها کشور به طور مستقیم محصولات این برند را به مصرف کنندگان مختلف ارائه می کنند. ظرف مرباخوری کد ۸۰۴۶۶۳۳۰ ایکیا از جنس شیشه بوده و نواری از قلب های قرمز زیبا دور تا دور آن طراحی شده است.

شیشه ای بودن این ظرف مرباخوری امکان مشاهده محتویات آن را فراهم کرده و به زیباتر شدن نمای بیرونی آن کمک می کند. این ظرف مرباخوری خارجی دارای ابعاد ۲۳*۸*۷ سانتی متری بوده و حجمی معادل ۱۳۰ میلی لیتر را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. ایکیا برای محافظت از عطر و بوی محتویات درون این ظرف از لاستیک طبیعی بر روی درب آن استفاده کرده است. درب این ظرف مرباخوری با فشاری که از زبانه های استیل بر آن وارد می کنند، بر روی ظرف ثابت می شود. این نوار لاستیکی به تازه ماندن محتویات ظرف برای مدت طولانی کمک کرده و به خوبی از آن ها در برابر تغییر طعم و ترش شدن محافظت می کند. ایکیا این ظرف مرباخوری را در بسته سه تایی عرضه کرده است. از این ظروف می توانید برای نگهداری عسل یا انواع مرباها استفاده کنید.

محصولات منتخب