برس توالت شوی سرامیکی مدل Cubic برند کلین ولکه

639,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
783856

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • جنس سرامیک
  • وزن ۶۲۰ گرم
  • ابعاد ۱۰*۱۰*۴۰ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس توالت شوی سرامیکی مدل Cubic برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 620 گرم
مدل

cubic

ابعاد

10x10x40 سانتی متر

سایر توضیحات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی پایه دارد دسته دارد ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمان

وزن

620 گرم

جنس

سرامیک

معرفی برس توالت سرامیک Cubic

برس توالت آلمانی Cubic از جنس سرامیک با کیفیت بالا ساخته شده و شامل فرچه توالت و نگهدارنده برس است. نگهدارنده برس توالت مانع از کثیف شدن سطح سرویس بهداشتی شما می شود. حتما بعد از هر با استفاده فرچه توالت را در نگهدارنده قرار دهید. این فرچه توالت خارجی تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد شرکت کلین ولکه برای تولید محصولات خود از بهترین مواد استفاده می کند و همیشه سعی کرده تا از جدید ترین تکنولوژی ها در ساخت محصولات خود استفاده کند. الیاف فرچه توالت آلمانی از استحکام بالایی برخوردار بوده و با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهد و سرسخت ترین لکه ها را به راحتی پاک می کند. انعطاف پذیری برس توالت باعث می شود تا قسمت های دور از دسترس کاسه توالت را به راحتی و در کمترین زمان تمیز کنید. وزن برس توالت آلمانی ۳۰۰ گرم می باشد بنابراین جا به جایی و حمل آن بسیار آسان است.

اندازه برس توالت و نگهدارنده فرچه مناسب می باشد و برای هر فضایی ایده آل است حتی سرویس بهداشتی های کوچک که فضای کمی دارند. سر باز نگهدارنده فرچه دستشویی آلمانی باعث خشک شدن سریع و همچنین بو نگرفتن برس می شود. دسته فرچه توالت به صورت اگونومیک و مطابق با فرم دست طراحی شده است تا دستان شما هنگام کار خسته نشود. رنگ و طراحی منحصر به فرد برس دستشویی آلمانی با هر دکوراسیونی مطابقت داشته و فضای سرویس بهداشتی شما را زیبا می کند.

محصولات منتخب