بسته 4 عددی برچسب شیشه تزئینی سبز مدل Olivia طرح عروس دریایی

110,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
2311625969

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • ابعاد 11.12 سانتی‌متری
  • بسته 4 عددی
  • وزن 60 گرم
  • جنس از پلاستیک
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته 4 عددی برچسب شیشه تزئینی سبز مدل Olivia طرح عروس دریایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 300 گرم
مدل

Olivia

سایر توضیحات

مناسب برای هر سطح صاف سیستم مکش مولکولی قابل جدا شدن به آسانی قابل استفاده مجدد ساخت کشور آلمان

وزن

60 گرم

جنس

پلاستیک

تعداد

4 عددی

ابعاد

12x11x1 سانتیمتر

معرفی برچسب تزئینی Olivia

برچسب تزئینی مدل Olivia روی تمام سطوح حمام و آشپزخانه قابل نصب است. این برچسب تزئینی ضد آب و قابل شستشوی می باشد به راحتی می توانید آن را با آب و مواد شوینده ملایم و یا دستمال مرطوب تمیز کنید. در هنگام شستشوی از مواد شوینده قویی استفاده نکنید زیرا به ساختار برچسب تزیینی آسیب می رساند. برچسب تزیینی خارجی تولید شرکت کلین ولکه آلمان است این شرکت برای تولید محصولات خود از بهترین مواد با تکنولوژی روز دنیا استفاده می کند. برچسب تزئینی آلمانی طرح و رنگ های متنوع ای دارد که با هر دکوراسیونی مطابقت داشته و فضای حمام و آشپزخانه شما را زیبا تر می کند. برچسب تزئینی از مواد سازگار با طبیعت ساخته شده است و به بدن انسان آسیب نمی رساند.

در پشت برچسب تزئینی فنجان های مکشی طراحی شده است که قدرت مکش بالایی داشته و به خوبی روی سطح کار می چسبد و ثابت می ماند. جنس این فنجان های مکشی از سلیکون با کیفیت بالا می باشد که قابل نصب روی سطوحی مانند شیشه، مرمر، فلز، کاشی و موارد دیگر هستند. از این برچسب تزئینی می توانید بار ها استفاده کنید فقط کافیه قبل از نصب کمی آن را مرطوب کرده و روی سطح کار فشار دهید. این برچسب ماندگاری بالایی داشته، می توانید سال ها از آن استفاده کنید.

محصولات منتخب