برچسب شیشه و کاشی تزیینی طرح ستاره بسته 4 عددی

190,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
2314568969

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • وزن ۳۰ گرم
  • جنس از پلاستیک pvc
  • ابعاد 11.12.1 سانتی‌متر
  • رنگ زرد
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برچسب شیشه و کاشی تزیینی طرح ستاره بسته 4 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 250 گرم
مدل

star

ابعاد

12x11x0.5 سانتیمتر

تعداد

هر بسته شامل 4 عدد استیکر

رنگ

زرد

سایر توضیحات

مناسب برای هر سطح صاف سیستم مکش مولکولی قابل جدا شدن به آسانی قابل استفاده مجدد ساخت کشور آلمان

وزن

30 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی برچسب تزیینی star

برچسب تزیینی star یکی از محصولات برند کلین ولکه می باشد. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۹۶۸ در کشور آلمان آغاز کرده است و تولیدات گسترده ای در زمینه اکسسوری حمام و سرویس های بهداشتی دارد. این شرکت آلمانی یکی از محبوب ترین تولید کنندگان اکسسوری حمام و سرویس های بهداشتی در اروپا است. علاوه بر کیفیت و دوام، تمام محصولات این شرکت که توسط ژرمن کالا عرضه می شود، دارای گارانتی معتبر است. برچسب های تزیینی Star در بسته های ۴ عددی عرضه می شود. هر برچسب قطری ۱۲ سانتی متری دارد و از پلاستیک بسیار مرغوب و درجه یک ساخته شده است. طرح رویی این برچسب خارجی یک ستاره زرد رنگ بر روی یک دایره شفاف است.

رنگ زرد این برچسب زیبا می تواند برای تزیین و زیباتر ساختن کاشی های حمام، سرویس بهداشتی و یا آشپزخانه استفاده شود. این رنگ به ویژه بر روی زمینه سفید و روشن می تواند جلوه ی زیباتری داشته باشد. محیط یکنواخت و تکراری حمام می تواند با این برچسب های زیبا متحول شود. این برچسب ها توسط فنجان های مکشی کوچکی که در پشت آن قرار دارد بر روی سطح صاف کاشی، سرامیک، شیشه یا آینه نصب می شوند. می توانید در هر زمانی که نیاز داشتید آن ها را از روی سطح جدا کرده و جا به جا کنید. با جدا کردن این برچسب ها، آسیبی به سطح وارد نشده و اثری روی آن باقی نمی ماند. کیفیت، ظاهر زیبا و قیمت مقرون به صرفه این بسته برچسب تزیینی موجب محبوبیت زیاد این محصول کلین ولکه شده است. از این محصول محبوب و زیبا می توانید تا مدت ها در منزلتان استفاده کنید.

محصولات منتخب