برچسب کاشی طرح مربع کج

ناموجود

برند:

کد کالا:
GKA83-1000169

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • وزن ۳۷ گرم
  • جنس از پلاستیک
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برچسب کاشی طرح مربع کج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

مربع کج

ابعاد

10×10 سانتیمتر

بسته ای

بله

تعداد

6 عدد

سایر توضیحات

ضد آب با قابلیت شست‌وشو امکان جابه‌جایی با حرارت سشوار چاپ دیجیتال با وضوح تصویر بالا دارای 10 قطعه برچسب کاشی

متری

خیر

مناسب برای

حمام و آشپزخانه

وزن

37 گرم

معرفی برچسب کاشی مربع کج

۱-یکی از بهترین محصولات برای تغییر در ظاهر نمای حمام منزل شما استفاده از برچسب ها یا استیکرهای کاشی می باشد. در این زمینه انواع برندهای طرح دست به تولید برچسب های کاشی با طرح ها و نقش های متنوع کرده اند. از این رو توانسته اند به جلب رضایت مشتریان خود دست یابند.

۲-برچسب های کاشی مربع کج یکی از همین بهترین و با کیفیت ترین محصولات می باشد. این محصول در عین ضد آب بودن دارای قابلیت شستشو نیز هست. لازم به ذکر است در انتخاب برچسب‌ های کاشی توجه به ابعاد کاشی از موارد ضروری به حساب می آید. از این رو انتخاب برچسب کاشی مربع کج انتخابی هوشمندانه به نظر می رسد. ابعاد بر چسب کاشی مربع کج برای اندازه کاشی های استاندارد مطلوب فایده است.

۳-برچسب کاشی مجموعه ای از تعدادی برچسب کاشی مربع کج از بهترین و مرغوب ترین مواد می باشد. از دیگر امتیازات استفاده از برچسب ‌های کاشی مربع کج قابلیت جابه جایی آنها با حرارت سشوار است. این برچسب ها بدون باقی ماندن هیچگونه لک یا علائم چسبنده با حرارت سشوار حرکت می کنند.

۴-مقاومت و ماندگاری بالای این برچسب ها در برابر رطوبت استفاده از آنها را در حمام مناسب کرده است. حمام ها مکان های مرطوب و مناسبی برای رشد باکتری ها هستند پس رعایت نظافت در آنها الزامی است. گاها استفاده از برچسب های غیراستاندارد به آلودگی این محیط ها دامن می زند. در مقابل تکنولوژی بکار رفته در برچسب های کاشی مربع کج از انتقال آلودگی ها جلوگیری می کند. مزیت قابل شستشو بودن این برچسب ها در عین ضد آب بودن آنها کاملا بارز است.

۵-برچسب ‌های کاشی مربع کج بر روی تمامی سطوح صاف قابل نصب هستند. این برچسب ‌ها در انواع طرح  های با کیفیت و مرغوب در بازار عرضه می  شوند. شما می  توانید بسته به سلیقه و مکان مورد نظر خود از آن ها استفاده کنید.

بنابراین اگر شما هم به دنبال تغییر کاشی های قدیمی و آسیب دیده حمام خود هستید. همین الان می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی معتبر ژرمن کالا برچسب کاشی موردنظر خود را سفارش دهید. همچنین از طرح های متفاوت این برچسب ها بسته به سلیقه‌ خود در مکان ‌های مختلف استفاده نمایید.

محصولات منتخب