بر چسب کاشی رنگی کلاسیک طرح سه بعدی هشت پر برند ونکو

85,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
18466100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • وزن 37 گرم
  • بسته 6 عددی
  • ابعاد 10.10 سانتی‌متری
  • جنس از پلاستیک
  • مدل سه بعدی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت
(1 customer review)

1 review for بر چسب کاشی رنگی کلاسیک طرح سه بعدی هشت پر برند ونکو

  1. فلور رضانژاد

    سلام من از این برای تنوع تو کاشیهای سفید اشپزخونه استفاده کردم خیلی خوب شد چسب خوبی داره و تا زمانی که با اسکاج و سیم روشو نکشید عکسش پاک نمیشه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 300 گرم
مدل

هشت پر داخل مربع نارنجی

ابعاد

10×10 سانتیمتر

بسته ای

بله

تعداد

6 عدد

سایر توضیحات

ضد آب با قابلیت شست‌وشو امکان جابه‌جایی با حرارت سشوار چاپ دیجیتال با وضوح تصویر بالا دارای 10 قطعه برچسب کاشی

متری

خیر

وزن

37 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی بر چسب کاشی هشت پر ونکو

کمپانی ونکو یکی از کمپانی های معروف در ارائه باکیفیت ترین استیکرهای کاشی می باشد. این برند با تولید برچسب کاشی آلمانی با طرح ها و نقش های متنوع سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد. برچسب کاشی آلمانی هشت پر از بهترین محصولات برند محبوب ونکو می باشند. از مشخصات فنی برچسب کاشی خارجی هشت پر ، ابعاد ۱۰ در ۱۰ سانتی متر آن می باشد. این ابعاد استاندارد بوده و برای اندازه کاشی های استاندارد مطلوب می باشد. برچسب کاشی ضدآب ونکو مجموعه ای از ۶ قطعه برچسب کاشی ۳ بعدی می باشد. وزن هر استیکر کاشی خارجی از جنس پلاستیک ۳۷ گرم می باشد. از دیگر امتیازات استفاده از برچسب کاشی خارجی هشت پر قابلیت جابه جایی آنها با حرارت سشوار است. این برچسب ها بدون باقی ماندن هیچگونه لک یا علائم چسبنده با حرارت سشوار حرکت می کنند. به علاوه مقاومت و ماندگاری بالای این برچسب ها در برابر رطوبت استفاده از آنها را در مکان های مرطوب مناسب کرده است. از طرفی مزیت قابل شستشو بودن این برچسب ها در عین ضد آب بودن آنها کاملا بارز است.

همانطور که مشهود است رعایت نظافت مکان های مرطوب از جمله حمام ضروری است. گاها استفاده از برچسب های غیرمرغوب و غیراستاندارد باعث آلودگی دیوارهای حمام ها می شود. پس استفاده از برچسب کاشی هشت پر از برند ونکو که از انتقال آلودگیها جلوگیری می کند، پیشنهاد می گردد. بنابراین اگر شما هم به دنبال تغییر کاشی های قدیمی و آسیب دیده حمام خود هستید. می توانید با مراجعه به فروشگاه ژرمن کالا برچسب کاشی موردنظر خود را سفارش دهید. همچنین از طرح های متفاوت آن بسته به سلیقه‌تان در مکان‌های مختلف استفاده نمایید.

محصولات منتخب