بسته 3 عددی بستنی خوری شیشه ای برند پاشاباغچه

ناموجود

برند:

کد کالا:
8693357176386

ویژگی های محصول

  • برند پاشاباغچه
  • ساخت کشور ترکیه
  • جنس شیشه ای
  • بسته 3 عددی
  • پایه بلند
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته 3 عددی بستنی خوری شیشه ای برند پاشاباغچه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

حجم

300 سی سی

جنس

شیشه

سایر ویژگی ها

– قابل شستشو با دست
– قابل شستشو با ماشین ظرفشویی

ارتفاع

12 سانتی متر

قطر

– دهانه: 76 میلی متر
– پایه: 68 میلی متر

معرفی بستنی خوری سه عددی پاشاباغچه

چه برای روزهای گرم بهار و تابستان و چه عصرهای پاییز و زمستان، بی شک هر خانه‌ای به چند ظرف جذاب برای سرو دسر نیاز دارد. ظرف‌هایی محکم، جذاب و زیبا که بتوانید برای سرو انواع بستنی، دسر، ژله، انواع میوه نیز از این ظرف‌ها استفاده کنید. بستنی خوری سه عددی پاشاباغچه یکی از بهترین پیشنهادهاست. این ظرف‌ها از برند پاشا باغچه که برندی جهانی و بسیار عالی است به دست‌تان می‌رسد. ظرف‌هایی بسیار با کیفیت و شفاف که ماندگار و عالی هستند.بستنی خوری سه عددی پاشاباغچه یک پیشنهاد خوب برای هدیه دادن نیز هست. شما می‌توانید این ظرف‌ها را به دوستان و عزیزان خود به عنوان هدیه نیز تقدیم کنید.بستنی خوری سه عددی پاشاباغچه دارای ارتفاع استاندارد، قطر دهانه مناسب و پایه‌ای محکم و زیباست. در نتیجه این ظرف برای سرو بستنی‌های رنگارنگ، بستنی سنتی و… عالی خواهد بود.

این ظروف توسط ژرمن کالا از برند پاشا باغچه تهیه شده‌اند. شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن و بدون هزینه باربری و یا معطل شدن طولانی، ظروف بستنی خوری خود را دریافت کنید. این محصول مانند تمام محصولات سایت ژرمن کالا دارای ضمانت اصالت و کیفیت است.در نتیجه می‌توانید با خیالی آسوده ظروف خود را انتخاب و آن‌را در آدرس دلخواه تحویل بگیرید. از دیگر مزایای خرید از ژرمن کالا، دسترسی سریع به تمام ظروف است.بستنی خوری سه عددی پاشاباغچه را می‌توانید در تعداد دلخواه سفارش دهید تا ست آن کامل و متناسب با نیاز شما باشد. اما همین تعداد هم برای اکثر خانوده‌ها عالی و مناسب خواهد بود.با ظروف پاشا باغچه، زیبایی، کیفیت و اصالت را به خانه ببرید و با آن از مهمانان و عزیزان خود پذیرایی کنید. این ظروف پیشنهادی مناسب برای جهیزیه، تبریک خرید خانه نو و… هستند.

محصولات منتخب