ترازو دیجیتال شیشه ای طرحدار برند آلتوس

ناموجود

برند:

کد کالا:
8690842393747

ویژگی های محصول

  • برند آلتوس
  • ظرفیت 150 کیلوگرم
  • مدل دیجیتال
  • ابعاد 30*30 سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ترازو دیجیتال شیشه ای طرحدار برند آلتوس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

جنس صفحه

شیشه مقاوم

رنگ

مشکی طرحدار

سایر ویژگی ها

– دیجیتال
– دقت بالا
– ظرفیت 120 کیلوگرم

اگر تناسب اندام‌تان برایتان اهمیت دارد، اگر دوست دارید همواره مراقب سلامتی‌تان باشید و بتوانید متوجه تغییرات کوچک شوید، ترازو دیجیتال شیشه‌ای طرحدار آلتوس یک پیشنهاد عالی برای شماست. ترازو دیجیتال شیشه‌ای طرحدار آلتوس تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند و می‌تواند تا ضریب گرم را نیز، با دقت کامل نشان دهد.

اگر اهل ورزش و زندگی فیتنسی باشید، بی‌شک می‌دانید که داشتن یک ترازو دقیق که همواره بتواند وزن صحیح را نشان بدهد، چقدر اهمیت دارد. به همین دلیل ترازو دیجیتال شیشه‌ای طرحدار آلتوس یک پیشنهاد عالی و مناسب است.

از سوی دیگر، این ترازو به صورت مربعی و در ابعاد 30 در 30 ساخته شده تا همان طور که جای کافی برای قرار گرفتن دو پا را دارد، جای زیاد هم نگیرد.
این ترازو فقط یک باطری نیاز دارد و با همان باطری، برای مدت‌ها کار خواهد کرد. این ترازو شیشه‌ای، ظاهر بسیار زیبایی دارد و به سادگی با دکوراسیون خانه و اتاق خواب‌تان ست خواهد شد.

ضمنا اگر شما پزشک، کارشناس تغذیه و یا متخصص رژیم هستید نیز، برای بسیاری از بیمارانتان، می‌توانید از این ترازو استفاده کنید. علاوه بر این، ترازو دیجیتال شیشه‌ای طرحدار آلتوس یک پیشنهاد عالی برای باشگاه‌ها، مراکز لاغری و… است.

از آنجا که این ترازو فقط 2 میلی‌متر ارتفاع دارد، یک پیشنهاد عالی برای خانه‌های کوچک و فضاهایی است که جای کمی برای انواع اکسسوری دارند. با خرید ترازو دیجیتال شیشه‌ای طرحدار آلتوس یک وسیله بسیار کاربردی و مهم را خواهید داشت که سال‌های سال کنارتان خواهد بود.

ژرمن کالا با تضمین کیفیت و اصالت کالا، ترازو دیجیتال شیشه‌ای طرحدار آلتوس را در سریع‌ترین زمان به دست‌تان خواهد رساند. این ترازو از معتبرترین برندهای جهانی تهیه شده و در نتیجه، می‌توانید بابت کیفیت و اصالت آن کاملا مطمئن باشید. با ترازو دیجیتال شیشه‌ای طرحدار آلتوس سلامتی، شادی و زیبایی را به لحظات زندگی‌تان هدیه کنید.

محصولات منتخب