جا صابونی سرامیکی آبی مدل Dark Blue برند کلین ولکه

198,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
789853

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • طول: 12 سانتی‌متر
  • رنگ: آبی
  • وزن: 280 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی سرامیکی آبی مدل Dark Blue برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Dark Blue

ابعاد

12x12x3 سانتیمتر

رنگ

آبی نفتی

سایر توضیحات

قابلیت اتصال به دیوار ندارد قابلیت شستشو دارد

وزن

280 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا صابونی Dark Blue

جاصابونی مدل Dark Blue ابزاری کاربردی برای هر خانه ای است بهترین وسیله برای نگهداری بهداشتی صابون در محیط مرطوب سرویس بهداشتی می باشد این جا صابون از سرامیک با کیفیت بالا ساخته شده است. رنگ و طراحی زیبای جا صابونی آلمانی با هر دکوراسیونی مطابقت داشته و جلوه ای زیبا به فضای سرویس بهداشتی شما می دهد.

ابعاد جاصابونی خارجی ۱۲*۱۲*۳ سانتی‌متر می باشد بنابراین فضای کمی در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند. این جاصابونی علاوه بر خانه های بزرگ بهترین انتخاب برای خانه های کوچک است. به کمک این جا صابونی می توانید به فضای سرویس بهداشتی خود نظم دهید. بهترین مکان برای قرار دادن جا صابونی روی روشویی، سینک می باشد.

جنس سرامیک این جا صابونی در مقابل لکه مقاوم بوده در صورت کثیف شدن به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. این جا صابونی برخلاف نمونه های فلزی زنگ نمی زند و ماندگاری بالایی دارد شما می توانید با خیال راحت سال ها از جا صابونی آلمانی استفاده کنید. مواد به کار رفته در تولید جاصابونی خارجی با محیط زیست سازگار بوده و به بدن انسان آسیب نمی رساند. اندازه ظرف جا صابونی بزرگ بوده و برای هر اندازه صابونی مناسب می باشد. جاصابونی آلمانی برای صابون، اسکاج، سیم ظرف شویی و لوازم کوچک و… مناسب است.

محصولات منتخب