جا صابونی سرامیکی سفید مدل Elegant برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
‏516853

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • طول: 12.5 سانتی‌متر
  • رنگ: سفید-طلایی
  • وزن: 198 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول
(1 بررسی مشتری)

1 دیدگاه برای جا صابونی سرامیکی سفید مدل Elegant برند کلین ولکه

  1. فرزانه مطلب زاده

    خیلی زیباست ولی بدیش اینه سوراخ برای عبور اب نداره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Elegant

ابعاد

4×12.5×12.5 سانتی متر

رنگ

سفید

سایر توضیحات

قابلیت اتصال به دیوار ندارد قابلیت شستشو دارد

وزن

198 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا صابونی Elegant

وجود جا صابونی در سرویس بهداشتی علاوه بر نظم دادن به آن در حفظ بهداشت و سلامتی نیز به ما کمک می کند. جا صابونی ها انواع مختلفی داشته و در طرح ها و رنگ های متنوع ای در بازار موجود می باشند. جا صابونی مدل Elegant از نوع رومیزی و ار جنس سرامیک با کیفیت بالا می باشد این جا صابونی رنگ سفید با نوار طلایی رنگ با طراحی زیبایی که دارد بهترین انتخاب برای سرویس بهداشتی شما می باشد. رنگ سفید آن با هر دکوراسیونی هماهنگ بوده می توانید به راحتی آن را با اکسسوری های دیگر سرویس بهداشتی خود ست کنید.

این جا صابونی تولید یکی از بهترین و معروف ترین شرکت های اروپایی به نام کلین ولکه می باشد این برند آلمانی در ساخت محصولات خود از مرغوب ترین و جدید ترین تکنولوژی روز دنیا استفاده می کند. ظرف جا صابونی بزرگ بوده و برای هر اندازه صابونی مناسب می باشد. این جاصابونی طراحی منحصر به فردی دارد کفی آن به گونه ای طراحی شده است تا به خوبی و بدون هیچ لغزشی روی سطح سرویس بهداشتی قرار بگیرد. لبه های بلند آن نیز مانع افتادن صابون بعد از هر بار استفاده می شود.

برای شستشوی جا صابونی آلمانی فقط کافیه آن را با آب و مواد شوینده ملایم تمیز کنید. وزن سبک جا صابونی خارجی باعث جا به جایی راحت آن در هنگام نظافت می شود. این جا صابونی نیاز به نصب و ابزار خاصی ندارد. مواد به کار رفته در جاصابونی خارجی با محیط زیست کاملا سازگار است و به بدن انسان آسیب نمی رساند. یکی از مزیت های جا صابونی های ساخته شده از جنس سرامیک این است که با گذشته زمان تغییر شکل نمی دهند و می توانید سال ها از آن استفاده کنید.

محصولات منتخب