جا صابونی سرامیکی سبز مدل Green برند کلین ولکه آلمان

198,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
625853

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • طول: 12.5 سانتی‌متر
  • رنگ: سبز
  • وزن: 205 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی سرامیکی سبز مدل Green برند کلین ولکه آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Green

ابعاد

12.5×12.5×3.5 سانتی متر

رنگ

سبز

سایر توضیحات

قابلیت اتصال به دیوار ندارد قابلیت شستشو دارد

وزن

205 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جاصابونی سرامیک Green

جا صابونی یکی از وسایلی است که به ما در نظم بخشیدن و بهداشت سرویس بهداشتی کمک می کند. جا صابونی ها در جنس، طرح و رنگ های متنوع ای در بازار موجود می باشد. شما می توانید یکی را مطابق با سلیقه و نیاز خود خریداری کنید. اما اگر در کنار طرح و رنگ، کیفیت جا صابونی نیز برای شما مهم می باشد ما به شما جا صابونی Green را پیشنهاد می کنیم این جاصابونی تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد و از بهترین و مرغوب ترین مواد ساخته شده است که کاملا با محیط زیست سازگار بوده و به بدن انسان آسیب نمی رساند.

کلین ولکه در طراحی و ساخت محصولات خود از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کند. جا صابونی آلمانی ابعاد مناسبی داشته، بهترین انتخاب برای خانه های کوچک است. روی ظرف جا صابونی برآمدگی های دایره مانندی طراحی شده است تا صابون بعد از هر بار استفاده به خوبی روی جا صابونی قرار گیرد و از افتادن آن جلوگیری کند.

رنگ سبز و طراحی زیبای این جاصابونی آلمانی به فضای سرویس بهداشتی شما جلوه ای خاص می بخشد. از مزیت های این جا صابونی ضد لک بودن و شستشوی آسان آن است که به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. این جا صابونی به دلیل وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل و جا به جایی در هنگام نظافت است. سر باز جاصابونی باعث خشک شدن سریع صابون شده و مانع تجمع میکروب و باکتری بعد از هر بار استفاده از صابون می شود. از این جا صابونی می توانید در هتل ها، آپارتمان ها، رستوران ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب