جا صابونی سرامیکی ذغالی مدل cubic برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
5066901853

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • طول: 11.1 سانتی‌متر
  • رنگ: ذغالی
  • وزن: 220 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی سرامیکی ذغالی مدل cubic برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

cubic

رنگ

ذغالی

سایر مشخصات

قابلیت اتصال به دیوار ندارد قابلیت شستشو دارد ساخت شرکت Kleine Wolke آلمان

وزن

220 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جاصابونی ذغالی cubic

جاصابونی ها امروزه به ابزاری متداول در ست های سرویس بهداشتی تبدیل شده اند. ابزاری که در هماهنگی با سایر اکسسوری ها و وسایل سرویس بهداشتی می تواند در تغییر ظاهر این فضا نیز نقش مهمی ایفا کند. از همین رو، برندهای مختلف همواره سعی می کنند با طراحی های جدید و به روز توجه مصرف کنندگان مختلف را به خود جلب کنند.

جاصابونی سرامیکی ذغالی cubic از جدیدترین اکسسوری های سرویس بهداشتی شرکت کلین ولکه آلمان است. شرکتی باسابقه که کار خود را در ابتدا با تولید منسوجات حمام مانند پادری، کفی وان و… آغاز و سپس دایره ی محصولاتش را به سایر لوازم بهداشتی حمام و سرویس بهداشتی گسترده تر کرد. اکنون پس از نیم قرن، این شرکت به نامی آشنا در این صنعت تبدیل شده و محصولاتش به ۴۰ کشور در سراسر جهان صادر می شود. کلین ولکه در ساخت اکسسوری های مدل cubic از طراحی مکعبی شکل و سرامیک بسیار باکیفیت استفاده کرده است.

جاصابونی cubic یک جاصابونی از نوع غیرنصبی بوده که برای استفاده در سرویس های بهداشتی امروزی و مدرن بسیار مناسب است. سطح گود و وجود برآمدگی بر روی سطح رویی این جاصابونی آلمانی، مانع از سرخوردن احتمالی صابون می شود. رنگ ذغالی جاصابونی cubic مناسب افرادی است که به دنبال اکسسوری های خاص و متمایز هستند.

این رنگ خنثی را می توان در بسیاری از سرویس های بهداشتی استفاده و با طیف های رنگی مختلف هماهنگ کرد. از این جاصابونی آلمانی می توان در سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه های منازل، ادارات و یا هتل ها و اقامتگاه ها استفاده نمود. جاصابونی cubic به سهولت و سرعت تمیز شده و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارد. دوام و کیفیت جاصابونی cubic این ابزار کاربردی را تا سال ها مهمان خانه های شما خواهد کرد.

محصولات منتخب

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.