جا صابونی شیشه ای دایره ای مدل mercury برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
5898664853

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: شیشه
  • طول: 12.3 سانتی‌متر طرح دایره ای
  • رنگ: سبز شفاف
  • وزن: 240 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی شیشه ای دایره ای مدل mercury برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

mercury

ابعاد

12.3x4x12.3 سانتی متر

رنگ

سبز

سایر مشخصات

قابلیت اتصال به دیوار ندارد قابلیت شستشو دارد ساخت شرکت Kleine Wolke آلمان

معرفی جاصابونی شیشه ای mercury

در سال های اخیر استفاده از اکسسوری های غیر نصبی به دلیل آزادی عمل بیشتری که در اختیار مصرف کننده قرار می دهند و عدم نیاز به نصب و ایجاد روزنه بر روی دیوار و کاشی مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. این نوع اکسسوری ها را می توان در صورت لزوم به سهولت جابه جا یه تعویض کرد. از این رو تولیدکنندگان مختلف سالانه انواع متنوعی از اکسسوری های غیرنصبی را طراحی و روانه بازار می کنند. یکی از بزرگترین نام ها در این صنعت، برند کلین ولکه آلمان است.

شرکتی که سابقه ای بیش از نیم قرن در زمینه تولید لوازم حمام و سرویس بهداشتی داشته و محصولاتش را مستقیما به ۴۰ کشور مختلف صادر می کند. جاصابونی شیشه ای mercury یکی از پرفروش ترین اکسسوری های غیر نصبی این برند مطرح اروپایی است. جاصابونی mercury از شیشه و با طرحی رنگی از مخلوط رنگ نقره ای و طلایی در زمینه سبز رنگ تهیه شده اند. طراحی منحصر به فرد اکسسوری مدل mercury کلین ولکه توجه هر بیننده ای را در نگاه اول به خود جلب می کند و انتخابی ایده آل برای افرادی است که به دنبال یک کالای خاص و منحصر به فرد هستند.

طراحی کلاسیک و گود این جاصابونی آلمانی به خوبی با سرویس های بهداشتی مدرن و امروزی قابل تطابق است. صابون به سهولت درون این جاصابونی جای گرفته و دچار لغزش و افتادن نمی شود. نگهداری از جاصابونی های mercury آسان بوده و می توان آن ها را به سهولت با استفاده از آب و ماده شوینده شستشو داد. از این جاصابونی می توان در سرویس های بهداشتی، حمام و یا آشپزخانه ها استفاده نمود. دوام، کیفیت و طراحی زیبای جاصابونی mercury، آن را به عضوی همیشگی در منزل شما تبدیل خواهد کرد.

محصولات منتخب