جا صابونی پلاستیکی صورتی مدل Double pink برند آلمانی

270,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5868483853

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیک
  • طول: 11.5 سانتی‌متر
  • رنگ: صورتی-سفید
  • وزن: 99.8 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی پلاستیکی صورتی مدل Double pink برند آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

double pink

ابعاد

2.8×11.5×11.5 سانتیمتر

رنگ

صورتی سفید

سایر توضیحات

قابلیت اتصال به دیوار ندارد قابلیت شستشو دارد

وزن

99.8 گرم

جنس

پلاستیک با کیفیت

معرفی جا صابونی پلاستیک Double pink

جا صابونی یکی از اقلام ست سرویس بهداشتی می باشد ست های سرویس بهداشتی علاوه بر نظم دادن به فضای سرویس بهداشتی به بهداشت فردی نیز کمک می کنند. جا صابون آلمانی مدل Double pink تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد. این جا صابونی از جنس پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده و برخلاف پلاستیک های معمولی از استحکام بالایی برخوردار است. از مزیت های جنس پلاستیک ضد آب بودن آن است که باعث ماندگاری بالای محصول می شود که می توانید سال ها از آن استفاده کنید.

رنگ جا صابونی با هر سبک و دکوراسیونی ست می شود و جلوه ای زیبا به فضای سرویس بهداشتی شما می دهد. ابعاد جا صابونی برای خانه های که فضای کمی دارند بسیار مناسب است جا صابونی خارجی درب نداشته و به همین علت باعث گردش هوای بهتر می شود تا صابون سریع و به صورت طبیعی خشک شود. این خود باعث ماندگاری بیشتر صابون شما شده و از تغییر شکل آن جلوگیری می کند. طرح و رنگ زیبای جا صابونی به فضای سرویس بهداشتی شما جلوه ای خاص می دهد.

جا صابونی خارجی قابل حمل بوده و وزن سبکی دارد. از این محصول چند کاره می توانید برای نگهداری وسایل مختلف مانند اسکاج در آشپزخانه نیز استفاده کنید. جاصابونی مدل Double pink نه تنها طرح و رنگ زیبایی دارد از بهترین مواد ساخته شده است که به بدن انسان آسیب نمی رساند مواد به کار رفته در آن قابل بازیافت می باشد می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

محصولات منتخب