جا صابونی پلاستیکی طلایی مدل Double Yellow برند آلمانی

ناموجود

برند:

کد کالا:
5868553853

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیک
  • طول: 11.5 سانتی‌متر
  • رنگ: زرد/طلایی و سفید
  • وزن: 99.8 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی پلاستیکی طلایی مدل Double Yellow برند آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Double Yellow

ابعاد

2.8×11.5×11.5 سانتیمتر

رنگ

زرد سفید

سایر توضیحات

قابلیت اتصال به دیوار ندارد قابلیت شستشو دارد

وزن

99.8 گرم

جنس

پلاستیک با کیفیت

معرفی جا صابونی Double Yellow

جا صابونی خارجی مدل Double Yellow تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد این جا صابونی از پلاستیک با کیفیت بالا ساخت شده است. جاصابونی خارجی از نوع رومیزی و بدون درب بوده و نیاز به نصب ندارد. جا صابونی آلمانی وزن سبکی دارد و قابل حمل می باشد. جا صابونی های شرکت کلین ولکه در طرح و رنگ بندی های متنوع تولید و به بازار عرضه می شوند شما می توانید متناسب با نیاز و سلیقه خود آن را خریداری کنید. جا صابونی از مواد قابل بازیافت تولید شده است که برای بدن انسان مضر نبوده و به آن آسیب نمی رساند.

جاصابونی آلمانی به دلیل ضد آب بودن برای استفاده در فضاهای مرطوب بسیار مناسب می باشد از جاصابونی خارجی می توانید در آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی برای نگهداری وسایل مختلف مانند اسکاج استفاده کنید. رنگ زرد – سفید جاصابونی با هر سبک و دکوراسیونی مطابقت دارد و فضای سرویس بهداشتی شما را زیبا تر می کند. روی جا صابونی خارجی شیار های طراحی شده است تا صابون به خوبی روی آن قرار گیرد و لبه های بلند جا صابونی مانع از افتادن صابون شما می شود.

جاصابونی خارجی درب ندارد که این خود باعث ماندگاری بیشتر و خشک شدن صابون شما پس از هر بار استفاده می شود. جا صابونی آلمانی ابعاد و اندازه مناسبی دارد و فضای کمی را اشغال می کند همچنین ابعاد ظرف جاصابونی خارجی برای هر اندازه صابونی مناسب می باشد. این جا صابونی ضد لکه بوده و در صورت کثیف شدن به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. از جا صابونی خارجی می توانید در هتل ها، رستوران ها، آپارتمان ها، خوابگاه ها نیز استفاده کنید.

محصولات منتخب