جا مایع سرامیکی آبی آسمانی مدل Pur Shiny برند کلین ولکه

380,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5084665854

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ارتفاع: 18 سانتی‌متری
  • وزن: 210 گرم
  • رنگ: آبی
  • مناسب برای دستشویی و روی سینک ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مایع سرامیکی آبی آسمانی مدل Pur Shiny برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Pur Shiny

ابعاد

7.5×4.5×18 سانتی متر

رنگ

آبی آسمانی

سایر مشخصات

طول عمر بالاو تمیز کردن آسان دارای دهانه‌ی بزرگ به منظور پر کردن آسان دوباره‌ی مخزن کاملا مقاوم ، مناسب برای مایع صابون و لوسیون

وزن

210 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا مایع خارجی Pur Shiny

امروزه اکسسوری های سرویس بهداشتی در رنگ و طرح های متنوع و با استفاده از مواد مختلفی چون پلاستیک، سرامیک، شیشه و.. ساخته می شوند. سرامیک متداول ترین ماده ایست که برای ساخت لوازم بهداشتی استفاده می شود. شرکت کلین ولکه آلمان یکی از باکیفیت ترین و متنوع ترین کلکسیون های سرویس بهداشتی در بازار اروپا را تولید می کند. کلین ولکه بیش از ۵ دهه پیش فعالیت خود را با ساخت منسوجات بهداشتی چون پادری حمام شروع کرد و سپس تولیداتش را به سایر اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی گسترش داد.

امروزه این برند آلمانی به شرکتی پیشرو در میان کشورهای آلمانی زبان تبدیل شده که محصولاتش را به ۴۰ کشور جهان صادر می کند. پمپ مایع دستشویی مدل Pur Shiny یکی از محصولات شرکت کلین ولکه است. این جامایعی از سرامیک بسیار باکیفیت تهیه شده و دارای طراحی استوانه ای شکل است. وجود دهانه بزرگ، پر کردن مخزن این جامایعی آلمانی را بسیار سریع و آسان ساخته است. از این پمپ نه تنها برای مایع دستشویی بلکه برای سایر مواد شوینده مانند لوسیون ها نیز قابل استفاده است.

همانطور که از نام آن بر می آید، جامایعی Pur Shinyاز سطحی صاف و براق برخوردار است که علاوه بر زیبایی به دلیل عدم جذب آلودگی، شستشوی آن را بسیار آسان ساخته است. اگر سرویس بهداشتی تان دارای رنگ بندی سفید، سبز تیفانی و یا طیف های روشن رنگ آبی است، جامایعی آبی آسمانی Pur Shiny، می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. از سوی دیگر این جامایعی برای کسانی که به استفاده از ترکیبات مختلف رنگی در اقلام ست سرویس بهداشتی علاقه مندند نیز مناسب است. دوام و ماندگاری بالای جامایع دستشویی Pur Shiny تا مدت ها نیاز شما به این محصول را برآورده می سازد.

محصولات منتخب