جا شمعی شیشه ای برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
60259143

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس شیشه
  • ابعاد ۱٫۵*۱۰*۱۰ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا شمعی شیشه ای برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 10 × 10 × 1.5 سانتیمتر
جنس

شیشه

سایر توضیحات

ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا

معرفی جا شمعی شیشه ای ایکیا IKEA

جاشمعی ها در اصل برای ایستاده نگه داشتن شمع و یا محافظت از سطح در برابر شمع آب شده به کار می روند. اولین شمعدان کشف شده از خشت ساخته شده و قدمت آن به ۴۰۰ سال قبل باز می گردد. امروزه جا شمعی ها نه تنها به دلیل کاربرد اصلیشان بلکه به عنوان یک وسیله تزیینی نیز استفاده می شوند. جاشمعی های شیشه ای GLASIG محصول برند ایکیا، شمعدانی کوچک، مدرن و زیباست. ایکیا همواره با طراحی مدرن و منحصر به فرد توجه مصرف کنندگان مختلف را جلب کرده و همین امر این برند را به یکی از بزرگترین فروشندگان لوازم خانه، دکوراسیون و مبلمان در جهان تبدیل کرده است. جاشمعی GLASIG از شیشه و به صورت مسطح طراحی شده است.

شکل بیرونی این جاشمعی خارجی مربعی شکل با لبه های منحنی است. ابعاد این جاشمعی ۱۰ در ۱۰ سانتی متر بوده و ارتفاعی ۱٫۵ سانتی متری دارد. درون این مربع شیشه ای ناحیه ای دایره ای شکل با ارتفاع کمتر وجود دارد که شمع درون آن قرار می گیرد. از این جاشمعی خارجی می توان برای قرار دادن شمع های مختلف استفاده کرد اما شاید مناسب ترین انتخاب برای آن، شمع های ستونی یا استوانه ای شکل باشد. این جاشمعی فضای زیادی را نسبت به خود شمع اشغال نکرده اما در ترکیب با آن به زیباتر شدن فضا کمک شایانی می کند. از این جاشمعی می توانید بر روی میز پذیرایی، پیشخوان آشپزخانه و یا هر مکان دلخواه دیگری استفاده کنید بدون آن که نگران هماهنگی آن با سایر وسایل باشید. زیرا شیشه شفاف به کار رفته در ساخت این شمعدان محدودیتی برای ست کردن با سایر اجزای دکوراسیون محیط ایجاد نمی کند. برای تمیز کردن جاشمعی GLASIG ایکیا می توانید از یک دستمال مرطوب تمیز استفاده نمایید.

محصولات منتخب