جا صابونی سرامیکی سبز مدل Atlanta برند اشپیرلا سوئیسی

245,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1013580

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: سرامیک
  • طول: 13.5 سانتی‌متر
  • رنگ: سبز داخل سفید
  • وزن: 205 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی سرامیکی سبز مدل Atlanta برند اشپیرلا سوئیسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا صابونی Atlanta Green

ابعاد

4 × 9 × 13.5 سانتی متر

جنس

سرامیک

رنگ

سبز

سایر توضیحات

• مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام • طراحی مدرن و منحصر به فرد ساخت کشور سوییس

وزن

205 گرم

معرفی جا صابونی Atlanta Green

جا صابونی Atlanta محصول برند سوییسی اشپیرلا می باشد. این جاصابونی از سرامیک بسیار مرغوب و درجه یک ساخته شده است. اکسسوری های ساخته شده از این ماده هم جلوه و ظاهر بهتری دارند و هم نگهداری و شستشوی آن ها آسان تر است. سطح صاف سرامیک آلودگی را در بافتش جذب نکرده و به آسانی تمیز می شود.

جا صابونی های Atlanta در رنگبندی های متنوعی تولید شده اند. سطح رویی آن ها سفید و سطح بیرونی دارای رنگ های ملایم مختلفی است. رنگ سبز این جاصابونی رنگی زیباست که می توان آن را با طیف رنگ های مختلف از جمله صورتی، آبی، طوسی و … ست کرد. هماهنگی بین رنگ اکسسوری های مختلف، کاشی ها و سایر وسایل درون سرویس بهداشتی یا حمام موجب زیباتر شدن این محیط ها و نیز منظم به نظر رسیدن آن ها می شود. از این جاصابونی خارجی زیبا می توانید در حمام، سرویس بهداشتی یا آشپزخانه استفاده کرده و با توجه به غیر نصبی بودن آن، به آسانی آن را جا به جا کنید. وزن و اندازه مناسب این جاصابون امکان استفاده از آن در بسیاری از مکان ها را برای شما فراهم می سازد.

جا صابونی خارجی Atlanta دارای سطحی با ابعاد ۱۳٫۵ در ۹ سانتی متر است. بسیاری از صابون ها در این بازه قرار گرفته و قابل نگهداری در این جاصابونی می باشند. سطح گود و کاسه مانند جاصابونی Atlanta از افتادن یا سر خوردن احتمالی صابون جلوگیری کرده و مکانی مطمئن برای قرارگیری صابون شما فراهم می کند. ارتفاع کلی این جاصابونی ۴ سانتی متر می باشد. ارتفاعی که صابون را از خیس شدن محافظت کرده و مانع از انتقال آلودگی ها به سطح آن می شود. این جاصابونی زیبا و باکیفیت را می توانید با ضمانت اصالت و کیفیت از ژرمن کالا خریداری نمایید.

محصولات منتخب