جا صابونی شیشه ای سفید مدل Level Glass برند اشپیرلا سوئیس

190,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1041908

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: شیشه
  • طول: 12.5 سانتی‌متر
  • رنگ: سفید نیمه شفاف
  • وزن: 230 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی شیشه ای سفید مدل Level Glass برند اشپیرلا سوئیس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا صابونی Level Glass

ابعاد

2.8 × 10 × 12.5سانتی متر

جنس

شیشه

رنگ

سفید یخی نیمه مات

سایر توضیحات

• مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام • طراحی مدرن و منحصر به فرد ساخت کشور سوییس

وزن

230 گرم

معرفی جا صابونی شیشه ای Level Glass

بدنبال یک جاصابونی خاص و متفاوت هستید؟ جاصابونی Level گزینه ای ایده آل برای شما خواهد بود. این جاصابونی محصولی زیبا از برند اشپیرلای سوییس است. برندی که باسابقه که کارش را از اواخر دهه پنجاه میلادی با تولید اولین پرده های حمام کشور سوییس آغاز کرد و اکنون با تولید و صادرات انواع اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی به بیش از ۶۰ کشور جهان به برندی بین المللی تبدیل شده است. جاصابونی Level از شیشه ساخته شده و بدنه ی سفید نیمه شفافی دارد. این جاصابونی خارجی مستطیلی شکل است و سطح مقطع آن ۱۲٫۵ در ۱۰ سانتی متر می باشد.

اکثر صابون های بازار اندازه ای کوچکتر از این ابعاد است و قابل نگهداری بر روی این جاصابونی خارجی می باشد. جاصابونی ها به عنوان یکی از اکسسوری های مهم سرویس بهداشتی باید با سایر اکسسوری ها و چیدمان این محیط هماهنگی خوبی در شکل، طرح و رنگ داشته باشند. این تطابق و هماهنگ باعث منظم تر شدن این فضا شده و ظاهری زیباتر نیز به محیط می بخشد.

یکی از مزیت های جاصابونی خارجی Level هماهنگی آسان آن با هر استایل و محیطی است. مهمترین وظیفه یک جاصابونی محافظت و نگهداری از صابون است. ارتفاع ۲٫۸ سانتی متری جاصابونی Level باعث فاصله گرفتن صابون از سطح روشویی یا قفسه حمام شده و از انتقال رطوبت و آلودگی به سطح آن جلوگیری می کند. از آن جا که شیشه دارای سطحی صاف و بدون تخلخل است، باقی مانده صابون، آلودگی و جرم ها درون بافت سطح آن نفوذ نمی کند، از این رو به سهولت تمیز می شود. جاصابونی Level اشپیرلا را می توانید با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه از فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا خریداری نمایید.

محصولات منتخب