جا صابونی ملامین مقاوم با طرح گل رز قرمز از برند ونکو آلمان

190,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1250

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: ملامین مقاوم
  • طول: 10.5 سانتی‌متر
  • رنگ: قرمز طرح گل
  • وزن: 120 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی ملامین مقاوم با طرح گل رز قرمز از برند ونکو آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

rose red

ابعاد

10.5 × 2 سانتی متر

وزن

120 گرم

معرفی

اگر به دنبال یک اکسسوری متفاوت و جذاب برای سرویس بهداشتی خود هستید، جا صابونی Baccara Rose انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این جاصابونی یکی از اکسسوری های زیبای شرکت آلمانی ونکو می باشد. ونکو بیش از ۵۰ سال است که در صنعت تولید لوازم بهداشتی و اکسسوری های آشپزخانه فعالیت می کند.

جا صابونی Baccara Rose یکی جاصابونی زیبا به رنگ قرمز است که روی سطح رویی آن تصویر گل رز نقش بسته است. این طرح و رنگ توجه هر بیننده ای را در لحظه اول به خود جلب می کند. برای افزایش نما و زیبایی، می توانید این جاصابونی خارجی را با سایر وسایل و اکسسوری های محیط هماهنگ کنید. در این صورت علاوه بر آن که محیط منظم تر به نظر می رسد، چشم نواز تر نیز خواهد شد. این جاصابونی خارجی سطحی دایره ای شکل با قطر ۱۰٫۵ سانتی متر دارد و ارتفاع آن ۲ سانتی متر است.

این ضخامت ۲ سانتی متری می تواند به خوبی صابون را از آلوده شدن و مرطوب ماندن محافظت کند. قطر ۱۰٫۵ سانتی متری نیز فضای کافی برای نگهداری از اغلب صابون ها را برای شما فراهم می کند. از این جاصابونی زیبا می توانید نه تنها در منازل بلکه در هتل ها و اقامتگاه ها نیز استفاده کنید. سرویس بهداشتی تنها محیطی نیست که جاصابونی ها در آن به کار گرفته می شوند.

حمام و یا آشپزخانه نیز می توانند میزبان این اکسسوری ها باشند. ونکو این مدل از جاصابونی های خود را از ملامین درجه یک و مرغوب ساخته است. سطح صاف این جاصابونی آلودگی ها و باقی مانده صابون را در بافتش جذب نکرده و از این رو به سهولت تمیز می شود. خصوصیتی که برای یک اکسسوری بهداشتی بسیار حائز اهمیت است.

محصولات منتخب