جا صابونی پلاستیکی روشن مدل Toronto Clear White برند اشپیرلا سوئیسی

180,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1006442

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: پلاستیک پلی استایرن
  • طول: 14 سانتی‌متر
  • رنگ: سفید شیشه ای شفاف
  • وزن: 350 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی پلاستیکی روشن مدل Toronto Clear White برند اشپیرلا سوئیسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Toronto Clear White

ابعاد

14×9.5×4 سانتی متر

رنگ

شیشه ای

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام طراحی مدرن و منحصر به فرد این ست شامل یک برس توالت شوی، یک جا مسواکی، یک جا صابون و یک پمپ مایع صابون از جنس شیشه می باشد.

وزن

115 گرم

معرفی جا صابونی خارجی Toronto Clear White

جاصابونی Toronto محصول برند اشپیرلا می باشد. اشپیرلا از پیشگامان صنعت لوازم بهداشتی کشور سوییس به شمار می رود و فعالیتش را از سال های آخر دهه پنجاه با تولید اولین پرده های حمام در این کشور آغاز کرد. حاصل ۶ دهه فعالیت این برند، حضور در بازار بیش از ۶۰ کشور جهان است. جاصابونی Toronto از پلاستیک با کیفیت پلی استایرن ساخته شده است. استفاده از جاصابونی پلاستیکی Toronto در منازلی که سالمندان یا افراد خردسال حضور دارند، بسیار ایده آل است.

زیرا این نوع اکسسوری ها در برابر ضربه مقاومت بالاتری داشته و به راحتی نمی شکنند. جاصابونی خارجی Toronto دارای شکل بیضی و ابعاد ۹٫۵ در ۱۴ سانتی متر می باشد. حالت تقعر داخلی این جاصابونی به خوبی مانع از افتادن و سرخوردن صابون می شود. طیف گسترده ای از صابون ها درون این جاصابونی جای می گیرد. لبه های جاصابونی حدود ۴ سانتی متر با سطح فاصله دارند. فاصله ای مناسب که مانع از انتقال رطوبت و آلودگی به سطح صابون می شود.

این جاصابونی بدنه ای شیشه ای و شفاف دارد و به سهولت با هر نوع سرویس بهداشتی به ویژه استایل های مدرن و امروزی تطابق خوبی دارد. حفظ پاکیزگی جاصابونی به عنوان نگهدارنده ی یکی از اصلی ترین ابزارهای نظافت از اهمیت زیادی برخوردار است. سطح صاف و بدون خلخل و فرج این جاصابونی آلودگی را در بافتش جذب نکرده و بنابراین به سهولت تمیز می شود. این جاصابونی زیبا و باکیفیت را می توانید همانند سایر محصولات اشپیرلا به صورت اورجینال و اصل از فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا خریداری نمایید.

محصولات منتخب