جا صابونی پلاستیکی بژ قهوه ای پلی رزین مدل Cassano برند ونکو

198,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
18305100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیک پلی رزین
  • طول: 11 سانتی‌متر
  • رنگ: بژ
  • وزن: 260 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی پلاستیکی بژ قهوه ای پلی رزین مدل Cassano برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا صابونی Cassano

ابعاد

11 × 2 سانتی متر

جنس

پلی رزین

رنگ

سنگ

سایر توضیحات

مناسب برای استفاده در سرویس بهداشتی ، حمام و آشپزخانه

وزن

260 گرم

معرفی جا صابونی Cassano

جا صابونی Cassano محصول برند آلمانی ونکو می باشد. ونکو این مدل از اکسسوری های خود را از پلی رزین مرغوب و درجه یک تولید کرده است. بر خلاف جاصابونی های سرامیکی، جاصابونی پلاستیکی Cassano به راحتی نمی شکند و لب پر نمی شود. بنابراین اگر در منزل کودک خردسال و یا فرد سالمندی دارید، با خیال راحت می توانی از این جاصابونی آلمانی زیبا استفاده نمایید. جاصابونی های نما سنگی مانند جاصابونی Cassano انتخابی متداول بین کسانی است که سرویس بهداشتی و یا حمامی با دکوراسیون و رنگ های طبیعی دارند.

مصرف کنندگان به راحتی می توانند اکسسوری ها و وسایل دیگری با این تم و رنگ بیابند و با رنگ بژ این جاصابونی خارجی ست کنند. لبه های گرد و شکل دایره ای این جاصابونی نیز علاقه مندان مخصوص به خود را دارد. در مرکز این جاصابونی روزنه هایی وجود دارد که به خروج و جدا شدن رطوبت و آب از صابون کمک می کنند. بدین ترتیب صابون زودتر خشک شده و از نظر بهداشتی شرایط در شرایط بهتری نگهداری می شود. ارتفاع ۲ سانتی متری این جاصابونی خارجی، فاصله مناسبی بین سطح و صابون ایجاد کرده و باعث دور ماندن صابون از رطوبت و آلودگی ها می شود.

جا صابونی Cassano دایره ای به قطر ۱۱ سانتی متر است که به آسانی در کنار روشویی یا روی قفسه حمام شما جای می گیرد. از این اکسسوری زیبا می توانید در آشپزخانه و یا هر مکان دیگری که به صابون نیاز دارید، استفاده نمایید. در صورت نیاز می توانید این جاصابونی را به راحتی جا به جا و مکانش را تغییر دهید. تمیز کردن و نگهداری از این اکسسوری نیز به دلیل سطح صاف و هموارش بسیار سریع و آسان می باشد.

محصولات منتخب