جا صابونی پلاستیکی طلایی مدل Move Sun برند اشپیرلا سوئیس

185,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1010481

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: پلاستیک پلی پروپیلن
  • طول: 14.4 سانتی‌متر
  • رنگ: طلایی-زرد
  • وزن: 41 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی پلاستیکی طلایی مدل Move Sun برند اشپیرلا سوئیس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا صابونی Move Sun

ابعاد

سانتی متر 14.4 x 10.2 x 2.6

جنس

پلاستیک باکیفیت

رنگ

زرد خورشیدی

سایر توضیحات

مناسب برای صابون ساخت کشور سوییس

وزن

۴۱ گرم

معرفی جا صابونی طلایی Move Sun

جا صابونی Move محصول برند سوییسی اشپیرلاست. این برند که بیش از ۶ دهه پیش فعالیتش را با تولید اولین پرده های حمام کشور سوییس آغاز کرد، اکنون با صادرات به ۶۰ کشور جهان به نامی بین المللی تبدیل شده است. جاصابونی Move از پلاستیک پلی پروپیلن مرغوب ساخته شده است. جاصابونی پلاستیکی نسبت به سایر انواع جاصابونی ها از مقاومت بالاتری در برابر ضربه و افتادن برخوردارند. اگر فرزند خردسال و بازیگوشی دارید این نوع جاصابونی ها می توانند انتخاب مناسب تری برای شما باشند زیرا به راحتی نمی شکنند.

جا صابونی خارجی Move دارای ابعاد ۱۴٫۴ در ۱۰٫۲ سانتی متر است و این بدین معناست که برای نگهداری از بسیاری از صابون ها در اندازه های مختلف قابل استفاده می باشد. ارتفاع این جاصابونی نیز برای فاصله انداختن بین صابون و سطح روشویی یا قفسه بسیار مناسب می باشد. این فاصله از انتقال رطوبت و آلودگی به صابون جلوگیری می کند. برای استفاده از این جاصابونی کافیست آن را در مکانی مناسب قرار دهید بدون آن که نیازی به سوراخ کردن دیوار و تحمل دردسرهای آن داشته باشید.

در میان رنگبندی متنوع این اکسسوری زیبای اشپیرلا، رنگ زرد از ظاهری زیبا و خیره کننده برخوردار است. این رنگ شاد می تواند روحیه و جلوه خاصی به فضای سرویس بهداشتی یا حمام شما ببخشد. از دیگر مزیت های جاصابونی خارجی Move نگهداری و شستشوی آسان آن است. از این جاصابونی زیبا و باکیفیت می توانید در منازل، ادارات، هتل ها و اقامتگاه ها استفاده کنید. جاصابونی زیبای Move را می توانید با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی و قیمتی نازل از فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا خریداری نمایید.

محصولات منتخب