جا صابونی پلاستیکی آکریلیک قرمز مدل Paradise فانتزی برند ونکو

220,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
20226100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیک آکریلیک
  • طول: 14.2 سانتی‌متر
  • رنگ: قرمز فانتزی
  • وزن: 160 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی پلاستیکی آکریلیک قرمز مدل Paradise فانتزی برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Paradise Red

مناسب برای

• مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام • طراحی مدرن و منحصر به فرد

وزن

160 گرم

معرفی جا صابونی Paradise Red

همه ما در طور شبانه روز چندین بار دست و صورت خود را می شوییم. بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای این کار از صابون استفاده کنند. به همین دلیل است که امروزه جاصابونی ها را می توان در هر منزل یا ساختمانی مشاهده کرد. جاصابونی ظرفی کوچک برای نگهداری از صابون است که در ابعاد و طرح های مختلف تولید و عرضه می شود. یکی از تولیدکنندگان مطرح اکسسوری های سرویس بهداشتی در اروپا، شرکت آلمانی ونکو می باشد. این شرکت بیش از نیم قرن است که در این حوزه فعالیت می کند و دارای مراکز تولید متعددی در کشورهای مختلف است.

جاصابونی Paradise یکی از محصولات زیبای این برند است. این جاصابونی از آکلریلیک بسیار باکیفیت تولید شده است. طرح کلی این جاصابونی بیضی شکل با حالت شیبدار در یک سمت است. بدنه این جاصابونی نیمه شفاف است و این امر باعث خاص تر شدن ظاهر آن شده است. اگر به دنبال جاصابونی هستید که به سرویس بهداشتی شما جلوه ی بیشتری بدهد، رنگ قرمز جاصابونی خارجی Paradise انتخاب مناسبی خواهد بود. این جاصابونی ارتفاعی نسبتا بلند ۴ سانتی متری دارد. صابون به خوبی درون آن قرار گرفته و سر نمی خورد.

از سوی دیگر لبه های مرتفع آن، به خوبی صابون را از آلودگی ها محافظت می کنند. این جاصابونی خارجی از نوع غیرنصبی است و می توانید آن را در هر مکانی که به آن نیاز دارید، قرار دهید. از سینک آشپزخانه گرفته تا قفسه های حمام و روشویی سرویس بهداشتی، جاصابونی Paradise را می توان استفاده نمود. این جاصابونی با توجه به ابعاد ۷ در ۱۴ سانتی متری، فضای زیادی را اشغال نمی کند. سطح صاف این جاصابونی، آلودگی ها را به خود جذب نمی کند از این رو نگهداری و شستشوی آن بسیار آسان است.

محصولات منتخب