بانکه مکارونی پلاستیکی بزرگ برند ایکیا IKEA

ناموجود

برند:

کد کالا:
90066708

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس پلی استایرن-آکریلیک / پلی پروپیلن / لاستیک مصنوعی
  • تحمل دمایی تا ۷۰ درجه سانتی گراد
  • گنجایش ۲٫۳ لیتر
  • ابعاد ۳۰*۸*۱۷ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بانکه مکارونی پلاستیکی بزرگ برند ایکیا IKEA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 17 × 8 × 30 سانتیمتر
حجم

2.3لیتر

سایر مشخصات

تحمل دما تا 70 درجه سانتیگراد, ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا, قابل شستشو در سبد بالای ماشین ظرفشویی

معرفی بانکه جا ماکارانی ایکیا IKEA

ظرف خشکبار +۳۶۵ یکی از اکسسوری های کاربردی کلکسیون لوازم آشپزخانه ایکیاست. ایکیا در ساخت ظرف خشکبار سری +۳۶۵ خود از پلی استایرن-آکریلیک، پلی پروپیلن و لاستیک مصنوعی استفاده کرده است. این ظرف بدنه ای شفاف و دربی سفید رنگ دارد. برای پر کردن این ظرف خشکبار، درب آن را بردارید، اما هنگام خارج کردن مواد غذایی نیمی از درب را باز کنید تا کنترل بهتری بر روی میزان خروج مواد داشته باشید. نوع طراحی این ظرف خشکبار خارجی، نگه داشتن آن حین خروج مواد را آسان ساخته است. پهنای این ظرف ۸ سانتی متر، طول آن ۱۷ و ارتفاع آن ۳۰ سانتی متر است. ظرف خشکبار +۳۶۵ ایکیا ظرفیتی معادل ۲٫۳ لیتر را برای نگهداری و ذخیره سازی مواد مختلف در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

با نگهداری مواد غذایی خود درون این ظرف خشکبار خارجی می توانید از هدر رفت آن ها جلوگیری کنید زیرا این ظرف با توجه به درب محکمی که دارد، مواد غذایی را تازه نگه می دارد. علاوه بر این، ذخیره سازی مواد مختلف درون این ظروف به کابینت های شما نظم بیشتری می دهد. با استفاده از ظروف خشکبار +۳۶۵ می توانید از فضای محدود آشپزخانه خود، بهینه استفاده کنید. از این ظرف خشکبار ایکیا می توانید برای نگهداری حبوبات، ماکارونی، پاستا و انواع مواد غذایی خشک استفاده نمایید. با توجه به بدنه شفاف، می توانید در هر لحظه از مقدار مواد ذخیره شده در این ظروف مطلع شوید. این ظرف خشکبار زیبای ایکیا به آسانی تمیز و شسته می شود. می توان این ظرف را برای شستشو در سبد بالایی ماشین ظرف شویی نیز قرار داد. بیشترین دمای قابل تحمل توسط این ظرف خشکبار خارجی، ۷۰ درجه سانتی گراد می باشد.

محصولات منتخب