جا مایع سرامیکی سفید مدل Belingo فانتزی برند ونکو آلمان

275,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
17473100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ارتفاع: 19 سانتی‌متری
  • گنجایش و ظرفیت: 250 میلی‌لیتر
  • وزن: 210 گرم
  • رنگ: سفید
  • مناسب برای دستشویی و روی سینک ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مایع سرامیکی سفید مدل Belingo فانتزی برند ونکو آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Belingo

ابعاد

8x6x19 سانتی متر

رنگ

سفید

سایر توضیحات

طول عمر بالاو تمیز کردن آسان دارای دهانه‌ی بزرگ به منظور پر کردن آسان دوباره‌ی مخزن کاملا مقاوم ، مناسب برای مایع صابون و لوسیون

وزن

210 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا مایع Belingo

جا مایع ظرفشویی و دستشویی Belingo محصولی از برند آلمانی ونکو می باشد. ونکو در ساخت این مدل از اکسسوری های خود از بهترین و باکیفیت ترین سرامیک استفاده کرده است. سرامیک به دلیل سطح صاف و عدم انباشت و تجمع آلودگی ها روی سطحش، ماده ای مناسب و بهداشتی برای ساخت لوازم بهداشتی است. جامسواکی سرامیکی Belingo به دلیل وجود همین سطح صاف و صیغلی، به راحتی شسته و تمیز می شود.
ابعاد این جامایع دستشویی خارجی از نظر میزان فضایی که برای قرار گرفتن در سرویس بهداشتی نیاز دارد، ابعادی مناسب و جمع و جور محسوب می شود. از سرویس بهداشتی تا آشپزخانه و حمام از این جامایعی می توانید برای نگهداری از انواع مختلف شوینده ها و لوسیون ها استفاده کنید. ظرفیت کلی این جامایع دستشویی خارجی معادل ۲۵۰ میلی لیتر است. بنابراین نیازی به پر کردن مکرر مخزن این جامایعی نخواهید داشت.
در صورت لزوم، پر کردن این مخزن با توجه به قطر مناسب دهانه آن، به سهولت قابل انجام است. در اکسسوری های سری Belingo ونکو، رنگ غالب، سفید است. روی سطح خارجی این اکسسوری ها نواری قهوه ای رنگ وجود دارد که در بالای آن کلمه ای متناسب با نوع اکسسوری نوشته شده است. در مورد جامایعی های آلمانی Belingo، نام Soap یا صابون روی بدنه قید شده است.
ترکیب رنگ قهوه ای و سفید، ترکیبی زیبا و مدرن است که به سهولت با انواع اکسسوری ها و چیدمان های دیگر هماهنگ می شود. استفاده از این جامایعی زیبا محدود به منازل نشده و می توان در هتل ها، رستوران ها و اماکن اداری و فرهنگی نیز از این اکسسوری زیبا و کارامد استفاده نمود.

محصولات منتخب