جا مایع دایره ای سرامیکی مدل Green برای دستشویی یا ظرفشویی

280,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
625854

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ارتفاع: 15.5 سانتی‌متری کره ای
  • وزن: 185 گرم
  • رنگ: سبز
  • مناسب برای دستشویی و روی سینک ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مایع دایره ای سرامیکی مدل Green برای دستشویی یا ظرفشویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Green

ابعاد

10.5×10.5×15.5 سانتی متر

رنگ

سبز

سایر توضیحات

طول عمر بالاو تمیز کردن آسان دارای دهانه‌ی بزرگ به منظور پر کردن آسان دوباره‌ی مخزن کاملا مقاوم ، مناسب برای مایع صابون و لوسیون

وزن

185 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا مایع سرامیکی مدل Green

جا مایع دستشویی و ظرفشویی یک وسیله ضروری و کاربردی برای هر خانه ای است که به شما در نظم بخشیدن به فضای سرویس بهداشتی کمک می کند. جا مایع دستشویی مدل Green از جنس سرامیک با کیفیت و استحکام بالا ساخته شده است این پمپ مایع تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد که از مرغوب ترین مواد با کیفیت بالا ساخته شده است.

شما می توانید از این جا مایع دستشویی آلمانی علاوه بر مایع دستشویی برای نگهداری شامپو بدن، مایع ظرفشویی و… استفاده کنید. در میان جا مایع های متنوع ای که در بازار موجود می باشند جا مایع آلمانی از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار می باشد و به دلیل اندازه مناسبی که دارد بهترین انتخاب برای خانه های کوچک می باشد زیرا فضای کمی را اشغال می کند. رنگ و طرح زیبای پمپ مایع آلمانی به فضای سرویس بهداشتی شما جلوه ای خاص می بخشد. از مزیت های مهم این پمپ مایع ماندگاری بالای آن است شما می توانید از این محصول با کیفیت سال ها استفاده کنید.

پمپ مایع دستشویی خارجی به دلیل جنس سرامیکی که دارد لکه نمی شود و به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود همچنین می توانید از دستمال مرطوب نیز برای تمیز کردن آن استفاده کنید. این پمپ مایع گنجایش بالایی داشته می تواند مدت زمان بیشتری مایع دستشویی را در خود نگه دارد و نیاز روزانه شما را برطرف کند.

دهانه بزرگ این محصول به شما این امکان را می دهد که بتوانید به راحتی و در کمترین زمان مخزن جا مایع را پر کنید. وزن پمپ مایع دستشویی ۱۸۵ گرم می باشد وزن کم آن جا به جایی را برای شما آسان می کند. استفاده از این جا مایع آسان می باشد زیرا به صورت پمپی طراحی شده است. با فشار کمی مایع از درون مخزن آن خارج می شود و نیاز به تماس زیاد دست ندارد. از این جا مایع می توانید در آپارتمان، هتل ها، رستوران ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب