جا مایع سرامیکی آبی مدل Polaris Petrol برند ونکو

270,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
21323100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ارتفاع: 16 سانتی‌متری
  • گنجایش و ظرفیت: 260 میلی‌لیتر
  • وزن: 272 گرم
  • رنگ: آبی براق
  • مناسب برای دستشویی و روی سینک ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مایع سرامیکی آبی مدل Polaris Petrol برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

پمپ مایع Polaris Petrol

ابعاد

16x10x8 سانتی متر

رنگ

آبی متالیک

سایر توضیحات

طرح ویژه رنگ فلز

وزن

۲۷۲ گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا مایع دستشویی و ظرفشویی Polaris Petrol

پمپ مایع دستشویی یکی از لوازم ضروری برای هر سرویس بهداشتی است. پمپ مایع دستشویی آلمانی مدل Polaris Petrol تولید شرکت ونکو از جنس سرامیک می باشد. یکی از مزیت های سرامیکی بودن جا مایعی شستشوی آسان و ضد لک بودن آن است که به راحتی و در کمترین زمان با آب و مواد شوینده ملایم و یا با دستمال مرطوب تمیز می شود.
وزن مناسب جا مایع دستشویی آلمانی جا به جایی و حمل آن را برای شما آسان می کند. طراحی و رنگ آبی متالیک پمپ مایع دستشویی آلمانی باعث زیبا تر شدن فضای سرویس بهداشتی شما خواهد شد. دهانه نسبتا بزرگ جا مایع آلمانی باعث راحت تر پر شدن آن می شود. برای این کار فقط کافیه در پوش پمپ را بچرخانید و مایع را درون مخزن بریزید. این جا مایع خارجی به شکل پمپی می باشد و برای استفاده از پمپ مایع دستشویی خارجی باید سر آن را کمی فشار دهید.
گنجایش جا مایعی زیاد بوده، نیاز به پر کردن مکرر آن نیست. مدت طولانی تری مایع را در خود نگه می دارد. جا مایع آلمانی نیاز به تماس زیاد دست نداشته و از انتقال میکروب جلوگیری می کند. شما می توانید از جا مایع خارجی در آشپزخانه و حمام برای نگهداری مایع ظرفشویی، شامپو و… استفاده کنید. پمپ مایع دستشوی آلمانی به گونه ای طراحی شده،که می توانید میزان مایع دستشویی که از مخزن خارج می شود را تنظیم کنید. قیمت جا مایع آلمانی نسبت به کیفیتی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد.

محصولات منتخب