جا مایع دستشویی سرامیکی سبز مدل Atlanta برند اشپیرلا

280,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1013579

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: سرامیک
  • ارتفاع: 15.5 سانتی‌متری
  • گنجایش و ظرفیت: 290 میلی‌لیتر
  • وزن: 265 گرم
  • رنگ: سبز
  • مناسب برای دستشویی و روی سینک ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مایع دستشویی سرامیکی سبز مدل Atlanta برند اشپیرلا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Atlanta Green

ابعاد

15.5×8.3×9 سانتی متر

رنگ

سبز

سایر توضیحات

ساخت کشور سوئیس طول عمر بالاو تمیز کردن آسان دارای دهانه‌ی بزرگ به منظور پر کردن آسان دوباره‌ی مخزن کاملا مقاوم ، مناسب برای مایع صابون و لوسیون

وزن

265 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا مایع سرامیکی Atlanta Green

حفظ بهداشت از مهمترین اولویت های زندگی ماست. از انواع شوینده ها گرفته تا نگهدارنده ها، ابزارها و وسایل مختلفی به این منظور طراحی و تولید شده و می شوند. در این میان مایع دستشویی و به تبع آن جامایعی متداول ترین ماده و ابزار برای حفظ بهداشتی فردی هستند که در طول روز بارها مورد استفاده قرار می گیرند. جامایعی های مختلفی از جمله نصبی و غیرنصبی یا دستی و اتوماتیک در بازار یافت می شود. ساده ترین و پراستفاده ترین نوع جامایع دستشویی، جامایعی های دستی و غیرنصبی مانند جامایعی Atlanta هستند.

این جامایعی که محصول شرکت سوییسی اشپیرلاست، نیازی به نصب نداشته و مکان قرارگیری آن بسته به نیاز و ترجیح شما قابل تغییر است. برای کسانی که دوست ندارند دیوار سرویس یا حمام خود را سوراخ کنند، این نوع جامایع دستشویی انتخابی ایده آل خواهد بود. جامایع دستشویی خارجی Atlanta از سرامیک ساخته شده است.

ماده ای بسیار مرسوم در ساخت اکسسوری ها که به دلیل ظاهر زیبا و سهولت در شستشو از محبوبیت زیادی برخوردار است. این جامایع دستشویی در ابعاد جمع و جوری دارد و فضای زیادی را اشغال نمی کند. بنابراین برای قرار دادن آن در کنار روشویی خود مشکلی نخواهید داشت. از این جامایعی نه تنها می توان برای مایع دستشویی بلکه برای نگهداری از لوسیون ها در حمام نیز استفاده کرد. پمپ کارمد و باکیفیت این جامایعی خارجی کیفیت و کارایی خود را در طولانی مدت حفظ کرده و می تواند تا مدت ها میهمان خانه های شما باشد.

از میان رنگبندی مختلفی که اشپیرلا برای این مدل از اکسسوری های خود انتخاب کرده است، رنگ سبز رنگی زیبا و جذاب است که به سهولت با سایر رنگ ها و اکسسوری ها ست می شود.

محصولات منتخب