جا مایع سرامیکی آبی کره ای مدل Dark blue برند کلین ولکه

253,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
789854

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ارتفاع: 20 سانتی‌متری دایره ای
  • گنجایش و ظرفیت: 330 میلی‌لیتر
  • وزن: 340 گرم
  • رنگ: آبی نفتی
  • مناسب برای دستشویی و روی سینک ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مایع سرامیکی آبی کره ای مدل Dark blue برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Dark Blue

ابعاد

9×5.5×15 سانتی متر

سایر توضیحات

طول عمر بالاو تمیز کردن آسان دارای دهانه‌ی بزرگ به منظور پر کردن آسان دوباره‌ی مخزن کاملا مقاوم ، مناسب برای مایع صابون و لوسیون

وزن

315 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا مایع دستشویی و ظرفشویی Dark blue

جا مایع دستشویی و ظرفشویی یکی از وسایل ضروری و کاربردی برای هر سرویس بهداشتی و آشپزخانه ای می باشد. جا مایع دستشویی آلمانی Dark blue از سرامیک با کیفیت ساخته شده است و تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد این شرکت در تولید محصولات خود از بهترین مواد با تکنولوژی روز دنیا استفاده می کند.

مزیت سرامیک شستشوی آسان آن است این جا مایع آلمانی را می توانید با آب و مواد شوینده ملایم تمیز کنید. دهانه جا مایع خارجی بزرگ بوده و در صورت لزوم می توانید به راحتی آن را در کمترین زمان پر کنید. مخزن بزرگ جا مایع آلمانی باعث می شود تا مقدار بیشتری مایع را در آن نگهداری کنید. سر پمپ مایع دستشویی آلمانی از جنس استیل با استحکام و کیفیت بالا می باشد.

این پمپ مایع دستشویی خارجی در مقایسه با محصولات مشابه از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و می توانید سال ها از آن استفاده کنید. طرح و رنگ آبی نفتی پمپ مایع دستشویی خارجی جلوه ای زیبا به فضای سرویس بهداشتی شما می دهد. پمپ مایع دستشویی خارجی اندازه مناسبی داشته و فضای کمی را اشغال می کند. کار با جا مایعی آلمانی آسان می باشد سرپوش آن به شکل فشاری بوده، با فشار کمی مایع دستشویی از آن خارج می شود. از پمپ مایع خارجی می توانید برای نگهداری شامپو، شامپو بدن، مایع ظرفشویی و… استفاده کنید.

محصولات منتخب