جا مایع سرامیکی مدل phoenix pink کلین ولکه صورتی و سفید

ناموجود

برند:

کد کالا:
5816858854

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ارتفاع: 19.2 سانتی‌متری
  • وزن: 268 گرم
  • رنگ: صورتی-سفید
  • مناسب برای دستشویی و روی سینک ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مایع سرامیکی مدل phoenix pink کلین ولکه صورتی و سفید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

phoenix pink

ابعاد

19.2×6.1×6.1 سانتی متر

رنگ

صورتی سفید

سایر مشخصات

طول عمر بالاو تمیز کردن آسان دارای دهانه‌ی بزرگ به منظور پر کردن آسان دوباره‌ی مخزن کاملا مقاوم ، مناسب برای مایع صابون و لوسیون

وزن

268 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مایع خارجی phoenix pink

امروزه به جامایع دستشویی و ظرفشویی تنها به چشم ابزاری برای نگهداری و استفاده از مایع شوینده نگاه نمی شود. این وسایل کاربردی بخشی از دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی محسوب می شوند. وسایلی که می توانند نشان دهنده استایل و سلیقه شخصی فرد باشند و به زیباتر شدن محیط کمک کنند. اگر به دنبال یک جامایع دستشویی کارامد و در عین حال زیبا و مدرن هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از جا مایع دستشویی پلاستیک phoenix pink محصول شرکت آلمانی کلین ولکه است.

کلین ولکه نامی آشنا در صنعت تولید اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی است که سابقه ای چند ده ساله در این حوزه دارد. این شرکت در سال ۱۹۶۸ در آلمان تاسیس شد و سپس شعبه ای نیز در کشور سوییس پایه گذاری کرد. جامایع دستشویی آلمانی phoenix از پلاستیک بسیار با کیفیت و به رنگ صورتی سفید تولید شده است. قسمت پایینی این جامایع دستشویی صورتی رنگ است. رنگی که هر چه به سمت بالای این جامایعی می روید روشن تر شده و سرانجام به رنگ سفید تبدیل می شود.

قطر خارجی این جامایع دستشویی خارجی حدود ۶ سانتی متر و ارتفاع آن تقریبا ۱۹ سانتی متر می باشد. با توجه به سطح مقطع کوچک، فضای زیادی را اشغال نمی کند. بنابراین انتخاب مناسبی برای افرادیست که با کمبود فضا در سرویس بهداشتی خود مواجهند. تمیز کردن اکسسوری های پلاستیکی بسیار آسان است زیرا سطح صاف آن ها به محلی برای تجمع آلودگی و جرم ها تبدیل نمی شود و به سرعت تمیز می شوند. البته جامایع دستشویی آلمانی phoenix قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز داراست. در صورت نیاز برای شستشوی دقیق تر می توانید از ماشین ظرفشویی نیز استفاده کنید.

محصولات منتخب