جا مایع سرامیکی طلایی مدل Pur Shiny مناسب دستشویی و ظرفشویی

380,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
84625854

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ارتفاع: 18 سانتی‌متری
  • گنجایش و ظرفیت: 290 میلی‌لیتر
  • وزن: 210 گرم
  • رنگ: طلایی-زرد براق
  • مناسب برای دستشویی و روی سینک ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مایع سرامیکی طلایی مدل Pur Shiny مناسب دستشویی و ظرفشویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Pur Shiny

ابعاد

7.5×4.5×18 سانتی متر

سایر توضیحات

طول عمر بالاو تمیز کردن آسان دارای دهانه‌ی بزرگ به منظور پر کردن آسان دوباره‌ی مخزن کاملا مقاوم ، مناسب برای مایع صابون و لوسیون

وزن

210 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا مایع دستشویی و ظرفشویی Pur Shiny

پمپ مایع دستشویی و ظرفشویی مدل Pur Shiny تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد. شرکت کلین ولکه یکی از شرکت های خوشنام در زمینه تولید محصولات حمام و سرویس بهداشتی است. این پمپ مایع دستشویی علاوه بر این که به بهداشت سرویس بهداشتی شما کمک می کند طرح و رنگ زیبایی آن جلوه ای خاص به سرویس بهداشتی شما می دهد همچنین می توانید این پمپ مایع دستشویی را با دیگر اکسسوری های خود ست کنید. کلین ولکه در تولید جا مایع دستشویی آلمانی از بهترین مواد استفاده کرده است.

جنس جا مایع خارجی از سرامیک می باشد و به راحتی تمیز می شود می توانید آن را با آب و مواد شوینده ملایم تمیز کنید. از مزیت های سرامیک بودن پمپ مایع آلمانی این است که بر خلاف فلز زنگ نمی زند و ماندگاری بیشتری دارد شما می توانید با خیال راحت سال ها از آن استفاده کنید.ابعاد جامایع ۷٫۵*۴٫۵*۱۸ سانتی‌متر و وزن آن ۲۱۰ گرم است. این جا مایع فضای کمی را اشغال می کند و به دلیل وزن کمی که دارد جا به جایی آن آسان است. سر جا مایع دستشویی خارجی از استیل با استحکام بالا ساخته شده است.

این جا مایع به شکل پمپی طراحی شده و با فشار کم دست مایع دستشویی از آن خارج می شود. از این مایع دستشویی می توانید برای نگهداری شامپو، لوسیون، مایع ظرفشویی و… استفاده کنید. دهانه بزرگ پمپ مایع دستشویی خارجی به شما این امکام را می دهد که در کمترین زمان و به آسانی مخزن پمپ را پر کنید. گنجایش این پمپ مایع دستشویی آلمانی بالا بوده مقدار بیشتری مایع دستشویی را در خود ذخیره می کند دیگر نیاز به پر کردن مکرر آن نیست.

محصولات منتخب