جا مایع دستشویی پلاستیکی مدل Bicolor Blue فانتزی

275,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
19961100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیک
  • ارتفاع: 16.5 سانتی‌متری
  • گنجایش و ظرفیت: 210 میلی‌لیتر
  • وزن: 300 گرم
  • رنگ: آبی
  • مناسب برای دستشویی و روی سینک ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مایع دستشویی پلاستیکی مدل Bicolor Blue فانتزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Bicolor Blue

ابعاد

9.5×16.5×5.2 سانتی متر

رنگ

آبی

سایر توضیحات

طول عمر بالاو تمیز کردن آسان دارای دهانه‌ی بزرگ به منظور پر کردن آسان دوباره‌ی مخزن کاملا مقاوم ، مناسب برای مایع صابون و لوسیون

گنجایش

210 میلی لیتر

وزن

300 گرم

معرفی جا مایع دستشویی و ظرفشویی Bicolor Blue

جا مایع ظرفشویی یا دستشویی Bicolor محصول شرکت آلمانی ونکو می باشد. شرکتی که همواره کیفیت را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است. در این راستا، ونکو برای تولید اکسسوری های مدل Bicolor از پلی رزین بسیار باکیفیت و مرغوب استفاده کرده است. در طراحی اکسسوری های مدل Bicolor خود از اشکال هندسی و رنگبندی دوگانه استفاده شده است. نام Bicolor به دلیل نوع و تعداد رنگ های به کار رفته در این مدل از اکسسوری های ونکو بر روی آن ها گذاشته شده است.

شکل کلی جامایع ظرفشویی آلمانی Bicolor به صورت چندضلعی با صفحات شیب دار است که در پایین بزرگتر می شوند. هر یکی از این صفحات به صورت یک در میان رنگ های متفاوتی دارند. در جامایعی آبی رنگ Bicolor این صفحات دارای رنگ های آبی روشن و تیره می باشند. رنگ زیبای آبی این جامایعی می تواند رنگ و روح تازه ای به ظاهر تکراری و یکنواخت سرویس بهداشتی شما ببخشد. رنگی که تطابق و هماهنگی آن با سایر رنگ ها و اکسسوری ها کار دشواری نیست. این جامایعی غیرنصبی که به راحتی قابل جا به جایی است، دارای سطح ۵٫۲ در ۹٫۵ سانتی متری می باشد.

بنابراین به فضای زیادی برای قرار گرفتن در مکان مورد نظر نیاز ندارد. این جامایع دستشویی خارجی می تواند ۲۷۰ میلی لیتر مایع شونده مایع را در خود جای دهد. حجمی مناسب که شما را از پر کردن مکرر مخزن آن بی نیاز می سازد. پمپ این جامایعی عملکردی مناسب داشته و در هر بار استفاده مقدار مشخصی از مایع شونده را در اختیار شما قرار می دهد. عملکرد این پمپ در طولانی مدت کاهش نیافته و دارای ماندگاری بالایی است. از این جامایع دستشویی خارجی می توانید برای انواع شوینده ها و لوسیون ها در سرویس بهداشتی، حمام یا حتی آشپزخانه منازل خود استفاده کنید.

محصولات منتخب

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.