جا مایع پلاستیکی Green Easy مناسب دستشویی و ظرفشویی

ناموجود

برند:

کد کالا:
5061645854

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیک
  • ارتفاع: 15.75 سانتی‌متری
  • وزن: 200 گرم
  • رنگ: سبز شفاف
  • مناسب برای دستشویی و روی سینک ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مایع پلاستیکی Green Easy مناسب دستشویی و ظرفشویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Green Easy

ابعاد

15.75×11.81×3.94 سانتیمتر

رنگ

سبز

سایر توضیحات

طول عمر بالاو تمیز کردن آسان دارای دهانه‌ی بزرگ به منظور پر کردن آسان دوباره‌ی مخزن کاملا مقاوم ، مناسب برای مایع صابون و لوسیون

وزن

200 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مایع خارجی Green Easy

جا مایع مدل Green Easy تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد و از جنس پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است. اگر به دنبال جا مایع با کیفیت با طرح و رنگ زیبا هستید ما به شما جا مایع دستشویی تولید شرکت کلین ولکه آلمان را پیشنهاد می کنیم که در مقایسه با کیفیت و جنس خوبی که دارد قیمت مناسبی نیز دارد. طرح و رنگ زیبای جا مایع آلمانی با هر دکوراسیونی مطابقت داشته و جلوه ای خاص به فضای سرویس بهداشتی شما می دهد.

جامایع خارجی دارای دهانه بزرگی بوده که به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان پمپ مایع دستشویی را پر کنید. برای این کار فقط کافیه سر پمپ را باز کرده و مایع را در مخزن بریزید. یکی از مزیت های این جا مایع دستشویی آلمانی قابل بازیافت بودن آن است مواد به کار رفته در تولید جا مایع آلمانی کاملا با محیط زیست سازگار است و به بدن انسان آسیب نمی رساند.

جا مایع دستشویی خارجی به دلیل پلاستیکی بودن در برابر ضربه و زنگ زدگی مقاوم بوده و از ماندگاری بالایی برخوردار است شما می توانید سال ها از این محصول با کیفیت استفاده کنید. جا مایع آلمانی به صورت پمپی طراحی شده است و با فشار کم دست مایع از درون مخزن آن خارجی می شود. جا مایع آلمانی گنجایش بالایی دارد مقدار زیادی مایع را در خود جای می دهد. شستشوی جا مایع خارجی آسان بوده به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. از این جا مایع دستشویی می توانید در هتل ها، رستوران ها، خوابگاه ها و… نیز استفاده کنید.

محصولات منتخب